Nivea30 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Holdt på å besvime da jeg stod i dusjen isted. Begynte nærmest å hyperventilere. Noen som har opplevd det samme og som vet om det er farlig for barnet? Det må jo bli veldig stresset når jeg kaver så fælt som jeg gjorde ... uff, noen som vet?
Nivea30 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2007 Må legge til at jeg er 8+6 idag.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 off da, det er skremmende, men det er ikke uvanlig under graviditet (sa min lege) Jeg opplevde samme på butikken her om dagen, sjekket det hos legen og hun konstarte at jeg har litt lavt blodtrykk. Sjekk det med legen din om du føler deg usikker:)
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Sjekk at du har nok jern og blodprosent! Alt æ vet e at mamma svimte av i et sett når ho gikk gravid med mæ og brodern. Trur de e vanlig.
"Frostpinnen" Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Hei. Veldig ubehagelig. Har alltid hatt lett for å svime av men i voksen alder bare når jeg er gravid. Er ca 16 uker nå og svimler hver dag, men legger meg ned før jeg svimer. De gangene jeg svimer av og er helt borte så hyperventilerer jeg alltid sikkert fordi jeg er redd, for det er jo litt skremmende. Det som skjer i mitt tilfelle er at blodtrykket faller, skal i følge legen min være helt ufarlig.
moimoi Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg får blodtrykksfall på morgenen ganske ofte og det er ikke farlig ifølge legen min (jeg er ikke gravid da). Jeg har ikke besvimt av det, men det har hendt at jeg har blitt veldig kvalm og så har jeg ikke klart å stå lenger. Blir veldig svimmel, som regel kjenner jeg når jeg begynner å bli kvalm eller svimmel og da pleier jeg å sette meg med beina oppetter veggen for å få blodet tilbake i hodet, legen har sagt at det er en bra måte, hvis det ikke hjelper har jeg bare måttet legge meg igjen.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 husker de 3 første mndene så besvimte jeg i ett sett. Har vært plaget med BT fall hele svangerskapet, og det er ikke så mye en kan gjøre med det dessverre... Endte som regel med oppkast etterpå eller at jeg besvimte... Eller begge deler:( Bare husk å spis lite og ofte og drikk rikelig! Og sjekk blodprosent og jern!
*Lenn* :-)) Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Store sjanser for at det er lavt blodtrykk.... Jeg har hatt det hele veien. Tips: Kjøp en plastkrakk til å sitte på i dusjen, veldig godt å sette seg på når man kjenner at man blir uvel og svimmel Lykke til!
Nivea30 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2007 ok, takk for svar alle sammen! Skal ta det opp neste gang jeg er hos legen, men det var betryggende å høre svarene deres. Lykke til alle dere der ute:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå