Gå til innhold

Mami 87 og nydelige Natalie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du var å shoppet... Jeg VET det var deg, ellers har jeg drømt... Men nei, er sikker!

Skrevet

JODA, vent litt nå hehe :) selvfølgelig var jeg det haha,, *senil* på strømmen?

Skrevet

Hæææ??

Du hadde på deg olabukse, og støvletter... Natalie hadde vintersko, de var brune eller hvite... Og en rosa vogn (tror jeg - husker ikke helt...) kjæresten din hadde olabukse han og tror jeg.... Og jooooo, duuu var jo det!!!

Skrevet

hehehe du har helt rett :) hvor var det du så oss hen? gud så flaut, jeg var så stresset og sur i går så det var nok ikke rette tid å se oss på. Hadde maset på H om at vi skulle dra siden klokken var 2, klokken 5(!!!!) var vi på strømmen!

Skrevet

Jaa! Jeg hadde rett;) Visste det da!! Jeg måtte jo tilogmed se på Natalie om det var henne;-) Og jeg så da vel det!! Kjente igjen deg og denne kjæresten din og da fra bildene... Så best for deg at jeg hadde rett=P

Jeg er ikke helt sikker, kanskje H&M tror jeg?? Noe sånt noe i hvert fall... Hmmz, eller så tror jeg bare H&M fordi du sa du kjøpte sokkene dine der. Har bare vært på Strømmen storsenter en gang før, så er ikke så kjent... Men tror det var det;-)

Du så ikke så stresset og sur ut da;-D

Skrevet

Hehe bra det ikke så sånn ut da :) var nemlig rimelig svett,, talie var jo ikke heeelt klar for kjøpesenter heller så var ikke den beste turen vi har hatt.. I tillegg så var jeg suer fordi jeg bare fant kortermede gensere når jeg MÅTTE ha tykk LANGERMET genser.

Huff, tror jeg må slutte å dra til strømmen jeg :) du er 4 dibberen som har gjenkjent meg der ;)

Skrevet

HEhehe... JEg var stresset jeg og;-) Så du var ikke alene!! HAhahaha... Du bare MÅTTE ha det...?=P Må da finnes mange stedet det, da....

Hehe... Gjenkjent kan du bli overalt=P Jeg har jo sett bilder av deg, så er ikke så rart jeg kjenner deg igjen;-) Har for øvrig sett en del andre DIB'ere og... Ikke rart du ikke kjenner meg igjen når du aldri har sett bilder:) Så kan spionere:D:D

Skrevet

Ja det finnes sikkert mange stder, men jeg måtte ha det til i morgen, og hadde 1 time på meg på strømmen storsenter til å finne det :) Var jo selvfølgelig noen, men de var bare kjipe.

Hehe sant sant, kjent igjen noen jeg også.

Skrevet

Hehehe... Skjønner;-) Jeg var dere bare i 15 minutter, så bare rent tilfeldig at jeg så deg;-) Hehehehe... Jeg liker å se folk som ikke vet at jeg vet hvem der er og ser dem:D:D

Skrevet

hehehe jeg liker ikke at folk kjenner igjen meg uten at jeg kjenner igjen dem hehe :) får skikkelig presatsjonsangst ;)

Skrevet

Hahaha... Presentasjonsangst...?=P Du visste jo ikke at jeg så deg, så det kan man jo ikke føøøle:D

Men jeg liker ikke det jeg heller, men jeg liker å se folk som jeg vet er men som ikke vet hvem jeg er;-)

Skrevet

Har du presentasjonsangst nå...? Du så ørlittegrann stresset ut, men jeg var det selv så jeg tenkte liksom ikke over det... Natalie smilte til meg da=P Hun er søt;)

Skrevet

hehe jupp :) ja jeg var helt skjelven når jeg kom hjem fordi jeg hadde stresset sånn, ikke sunt vet du.. Hehe, hun gjorde det ja :) da var du heldig, hun hadde humørsvigninger fra en annen verden i går nemlig. Var du der med datteren din eller?

Skrevet

Hehehe... Jeg stresser altfor ofte;-) Er ikke bra! Noen ganger stresser jeg så fælt at jeg får utslett på brystet... Hahaha...

Ja, jeg var vel heldig:D Smilte med det mellomrommet sitt mellom tennene... Søt;-)

Hun var der, ja;-) Men akkurat da var hun med tremenningen min på Bianco, når jeg så deg:D

Skrevet

Hahaha mini kurt :) :) skulle sett henne for noen mnd siden, da var det nesten plass til en hel tann mellom der..

AAH, hadde du hatt henne med så hadde jeg sikkert registrert deg nemlig, titter alltid ned i alles barnevgner ;P

Skrevet

Hehehe... Jeg synes det er kjempe søtt med mellomrom mellom fortennene:D:D

Hehe, må titte ned i andres barnevogner for å se produktet, liksom:-) Hun var ikke i barnevogn heller, hun stabbet rundt;-) kaaanskje du så henne uten å vite det:P!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...