SøsterC Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Er det flere av oss her inne som skal teste i morgen? Jeg vet vel innerst inne at jeg er gravid, kjenner symptomene fra de to forrige, men må få det bekreftet... XXXXXXXXXXXXXXX For oss alle:)
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 hmmm vel jeg skal vel ikke teste imorgen, men får vel vite om jeg blir gravid om en uke eller to. åååå jeg er veldig spent. men hvordan merker man symptomene da???det blir mitt første barn, men jeg vet ikke om jeg er det enda heller. jeg fikk ihvertfall menstr. den 15.sep sist gang. så jeg vil vel ikke få noen symptomer....før min neste dato for menstr?????er veldig forvirret
SøsterC Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 To dager etter at vi hoppa i høyet så begynte puppene å bli "rare", nå er det 12 dager siden og puppene har blitt mørkere rundt knoppen, jeg er svimmel og kvalm, og har masse "menssmerter/kynnere" uten at TR kommer. Sånn var det med forrigemann også... Har testet denne uken som har vært, selv om jeg vet at det er AAALT for tidlig. Nå venter jeg bare på at mandag skal komme, så tester jeg igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå