Gå til innhold

hva tar dere med til mannen i sykehusbagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare t-skjorte eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare mat.... Han drar nok hjem og skifter etter fødselen.

Skrevet

Kan sikkert være greit med T-skjorte og en bukse, sånn i tilfelle :-) Men ellers kommer jeg også til å be ham plukke fram et par blader med Pondus som han kan ha å lese i, sånn i tilfelle. Jeg hadde fødsel på 44 timer sist, og da synes jeg litt synd på han som bare satt og såg ut i luften mens jeg supte lysgass i påvente av en epidural. Etter epiduralen fikk jeg ordre om å sove for å klare fødselen, men da var heldigvis kiosken åpen så han fikk tatt seg en tur ned dit :-) Sendte ham på en del lufteturer og ba ham ta et par telefoner for å gjøre noe annet. Han ble jo så bekymret fordi det tok så lang tid, og synes så synd på meg.... Men for min del gikk det helt greit! Når jeg fikk lystgassen var jeg jo aldeles i "heaven", og ikke spesielt pratesalig :-) Fødselen var lang, men det gikk helt greit! En fin fødsel! Gleder meg til neste fødsel :-)

Skrevet

Vi skal på pasienthotellet så han må ha med toalettsaker og klesskift for noen dager. I tillegg tar vi nok med litt lesestoff og litt mat til ham. Tror også at jeg skal lage en telefonliste han kan ha tilgjengelig. Det er jo typisk hvis telefonen går tom for strøm hvis ikke vi har det :-)

Skrevet

Ingenting, han får klare seg selv...

Skrevet

Hadde ingen ting med sist. Blir vell ikke å ta med noe nå heller siden han må hjem til storebror etter fødselen. Og må bo på barselavd denne gangen.

Skrevet

oj.. det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt.. han kan vell pakke litt selv:) det er jo det han gjør ellers

Skrevet

Må vel ta m en t.sjorte, rene sokker ol. Og selvfølgelig litt toalettsaker.

Om babyen kommer om natten så regner jeg med at sambo får ligge over på pasienthotellet/barsel sammen med meg den natten, skal føde på st.olavs og der er det vel bare enerom nå?!

Vi bor 1,5times kjøring unna føden så jeg nekter å la sambo kjøre hjem om natten....husker hvor forferdelig trøtt han var etter forrige fødsel! Da bodde vi bare 20min unna føden og da skulle jeg på 4mannsrom så da måtte han jo dra hjem!

Skrevet

han får ordne seg sjøl da vi bor bare 10 min unna med bil .. :-))

Skrevet

Min mann hadde flirt seg ihjel om jeg hadde pakket til han også..det får han tenke ut og event pakke selv.

Skrevet

Jeg er samboer, og ikke mor, så pakke får han gjøre sjøl ja!!! Sjøl en mann greier bel å tenke litt praktisk noen ganger vel?? Hihi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...