MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Husker fra min oppvekst at når det ble servert en bedre søndagsmiddag fulgte det alltid dessert. Selv spiser vi dessert VELDIG sjeldent, vi tenker ikke over det engang. Hvordan praktiserer dere dette?? Spesielt dere med barn fra før kanskje.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 jeg pleier å unne meg noe godt etter "helgamiddan'"...kanskje spes søndagene... vant til detta hjemmafra =)
Kristin* Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Oi, det er ikke så ofte nei. Tja, kanskje en gang hver 2 / 3 uke... Tenker liksom ikke over det. Men spiser gotteri hver fredag, lørdag og søndag :-)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Etter maten fredager og lørdager spiser vi som regel potetgull, dipp og annet snop istedet for å lage dessert. Men ser for meg at det kanskje blir dessert noen søndager når babyen i magen blir noen år :-)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 I jula... That's it, egentlig. Vi er ikke spesielt begeistret for noe søtt når vi egentlig er mette...
Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Hender at vi har is i fryseren, så da kan det bli en i ny og ne... Ellers har vi sjeldent "vanlig" dessert. Når vi er hjemme hos mine foreldre, så har vi ofte gele/sjokoladepudding med vanlijesaus. Men det er kun fordi at vi er der, har jeg forstått ;o)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Vi har vel egentlig aldri dessert etter middagen, men jammen fikk jeg lyst på det nå Mmmm.....!
Tigermor. Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Vi har veldig skjeldent dessert direkte etter middag, men når jeg har god tid og overskudd til det så elsker jeg å overaske mann og barn med noe godt på kvelden, feks eplepai m is ol =) Samboeren min setter så innmari pris på det når jeg lager noe godt til kveldene, å da er det skikkelig artig for meg å lage noe også! Det hender også at jeg baker kake ol å sender med han på jobb så han og kollegaene kan dele i lunsjen!
håper på fulltreff Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Dessert... Nei, det er det dårlig med. Er egentlig ikke så mange desserter jeg liker. Men, sjokolade! Se det er en annen sak. Må innrømme at jeg spiser nok det bort imot hver dag. Vel og merke etter at lillemann er i seng. Sammen spiser vi frukt, men jeg vet ikke helt om det kvalifiserer som dessert.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 Muligens en søndag i måneden...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 så og si aldri=) til jul eneste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå