Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Nå skal jeg ut å gå meg en lang tur. Har hatt sex i dag, så nå håper jeg jenta mi kommer snart. 4 dager igjen til termin...Gjør dere noe for å få igang fødsel, eller bare venter dere i spenning?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Ta en runde sex i ettermiddag også, da blir effekten av mannens help enda bedre sier de :-) Det kan jo faktisk stemme: Når man får modningspiller på sykehuset får man først om morgenen, og så en ny pille 5 timer etter, og denne skal jo ha omtrent samme innholdet som mannens sæd :-) Jeg gjør ikke de store tingene, som innkjøp av det ene og det andre, men går en RASK tur så kynnerene setter i sving hver 500 meter, har sex, spiser hjemmelaget rømmegrøt.... Hvis en sitter mye iro skal det visst være større risk for å gå over tiden, så jeg er en av dem som går en slik kraftig tur hver dag :-) Lykke til, og gi gjerne et vink om det setter i gang :-)
Maren-mi Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Oii, ikke rart jeg gikk over tiden da.... :-( har stort sett sittet foran pcn hele dagene. Har ikke hatt ork til å gjøre stort annet.... Nå fikk jeg den ! Vært plaget med Bl siden uke 16 , og en stund før termin fikk jeg sterke kynnere, så det ble så ubehagelig å gå, og jeg var redd vannet gikk før tiden. Nå er jeg 13 dager etter termin, men idag gikk endelig slimproppen !! STOLT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå