Gå til innhold

hvor ofte hikker babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes min lille hikker så ofte. Slitsomt for meg, men jeg tenker at det er enda mer slitsomt for han... Er i hvertfall 3-4 ganger om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min lille hikker nok sånn ca 3-4ganger om dagen han også:) å ja, det må da være slitsomt for den lille...

Skrevet

flere gange om dagen, så godt som hver gang jeg putter noe i munnen, kan jeg si med nøyaktighet omtrent når dunkingen begynner=)hihi... begynner og bli litt irriterende, får håpe hun ikke er så glupsk som far sin:)

Skrevet

det var godt å høre :) Blir jo nervøs for alt... Her er det alltid når jeg skal legge meg å sove etter den nattlige tisse-turen, og i tillegg et par-tre ganger i løpet av dagen.

Skrevet

Babyen her hikkar nokre gongar for dagen ho og. Du kan "trøste deg" med at babyen antagelig kjem til å hikke enno meir etter fødselen :o) Guten vår hikka i alle fall så å seie etter kvart einaste måltid den første tida.

Skrevet

Babyen i magen min hikker sikkert han også, men jeg har faktisk ikke kjent det... Eller, jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter, så det er ikke så lett å si om det er hikk eller andre bevegelser. Er det noe som kan prøve å forklare meg hvordan det kjennes ut? Er 29+4 idag så han skal vel egentlig ha begynt å hikke for lenge siden? Hmmm...

Skrevet

min hikket ikke før i uke 32... men nå er det flere ganger for dagen. du kjenner det godt, kjennes ut som puls-slag egentlig...

Skrevet

Jeg har kjent det i et par-tre uker (er i uke 30 nå). Er veldig rytmiske små dunk liksom. Han hikket også da jeg var på 3D så jeg fikk bekreftet at det var det jeg kjente. Nå ligger han med hodet ned, så jeg kjenner det godt "der nede" liksom :)

Skrevet

Jeg har heller ikke kjent det enda...:)

Skrevet

hun hikker et 3-4 dager om dagen ... det er bare sundt det sier jordmora til meg for det tyder på at babyen er sundt,frisk og stærk .. :-))

Skrevet

3-4 ganger om dagen. Magen hopper i takt:)

Skrevet

mist et par ganger i døgnet her! men det er vel bare sånt det er:-) sikkert ikke noe å tenke på!

Skrevet

Haha.. Hele tida... Et par ganger om dagen og et par ganger om natten!! Er lei selv, men gøy på en måte å kjenne at hun gjør det. Fått høre at siden hun hikker så mye i magen vil hun sannsynligvis hikke like mye når hun er ute... Det er sikkert veldig søtt å se på!! hihi..

Heldigvis ikke lenge igjen nå... :)

Skrevet

min kan hikke opptil 5 ganger døgnet:-P

det meste er vel 6..men det er vel individuelt..

det er gøy men kan bli travelt til tider..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...