Gå til innhold

Noen frisører her?

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en uke med klorvann, soling, saltvann og hårføner trenger håret mitt en klipp og en kur. Mitt spørsmål er: bør jeg klippe eller kure først? Jeg klipper meg selv (og kurer!), derfor spør jeg her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke frisør.. Men synes jeg høres veldig smart ut nå : hvorfor skal du bruke kur på det håret du uansett skal klippe av???

Skrevet

gå til frisøren og klipp deg er mitt råd. og ta en hårkur hos frisøren og. de setter deg under en damphette eller varmehette som gjør at kuren trekker bedre inn i håret.

Skrevet

Altså, jeg har hår til rompa, og har ingen plan om å klippe det av. Men hele håret er tørt, og ytterst er det slitt, så skal vel strengt tatt stusse det, og kure resten. Bare tankte om kuren trengte bedre inn i nystusset hår. Ble litt dumt...

Skrevet

Klipper selv? Hvordan får du til det?

Skrevet

Det korteste håret når til midt på ryggen. Så jeg deler det opp i pertier, tar det fremover og klipper først med vanlig saks, også tynner jeg etterpå med tynnesaks. Blir omtrent som å klippe noen andre. Men tror det funker best om man har gradert hår, siden man ikke kan se på ryggen om det blir beint.

Skrevet

Har ikke vært hos frisør på tre år (tror jeg?). Er både langt dit, og dyrt og ganske unødvendig. Har en veldig god kur her da. Men klart, får jeg det ikke bra så må jeg vel bite i det sure eple og få meg en time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...