LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Etter en uke med klorvann, soling, saltvann og hårføner trenger håret mitt en klipp og en kur. Mitt spørsmål er: bør jeg klippe eller kure først? Jeg klipper meg selv (og kurer!), derfor spør jeg her.
Lavendel*06*10* Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jeg er ikke frisør.. Men synes jeg høres veldig smart ut nå : hvorfor skal du bruke kur på det håret du uansett skal klippe av???
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 gå til frisøren og klipp deg er mitt råd. og ta en hårkur hos frisøren og. de setter deg under en damphette eller varmehette som gjør at kuren trekker bedre inn i håret.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Altså, jeg har hår til rompa, og har ingen plan om å klippe det av. Men hele håret er tørt, og ytterst er det slitt, så skal vel strengt tatt stusse det, og kure resten. Bare tankte om kuren trengte bedre inn i nystusset hår. Ble litt dumt...
♥2 små gull♥ Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Klipper selv? Hvordan får du til det?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Det korteste håret når til midt på ryggen. Så jeg deler det opp i pertier, tar det fremover og klipper først med vanlig saks, også tynner jeg etterpå med tynnesaks. Blir omtrent som å klippe noen andre. Men tror det funker best om man har gradert hår, siden man ikke kan se på ryggen om det blir beint.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 Har ikke vært hos frisør på tre år (tror jeg?). Er både langt dit, og dyrt og ganske unødvendig. Har en veldig god kur her da. Men klart, får jeg det ikke bra så må jeg vel bite i det sure eple og få meg en time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå