Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Her regner vi med at det blir innsetting 17. eller 18. oktober, om alt går etter planen:o) Synes tiden går kjempefort!! Ikke lenge igjen til nå!!!! Hadde vært gøy og hatt noen og ruget sammen med her inne:o)))
Lina08 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Ja, jeg!! Hvis alt går som det skal da selvfølgelig...og det skal det jo! Er vårt første IVF-forsøk dette, etter 3 negative AIH..så dette er utrolig spennende! Og gøy å ha noen å "følge" da! Jeg er 30, og holder til på riksen.. Vi får bare ønske hverandre lykke til da:-)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Godt vi er flere:o) Dette skal bli en fruktbar høst:o))) Jeg er 31, og holder til på AVA i Tampere/Tammerfors i Finland. Dette er vårt aller første forsøk. Blir gøy og følge deg nå fremover:o) Masse lykkes til:o)
Lina08 Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Finland ja!? Oi..uff, mer styr for deg med reising og alt det der da.. men ja, vi satser på at 2008 blir et babyår, både for oss og alle de andre her inne:-) Vi får holde hverandre oppdatert da! Hyggelig det!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Hei Frøya:O) Endelig nærmer det seg altså for deg ) Jeg blir ruger i uke 40 jeg,om alt går etter planen. Men det hindrer ikke meg i å stå først i rekkene for å heie deg frem!Blir så spennende å følge deg nå. Du har vel nok å tenke på nå i forkant av Finlandsturen. Du får stelle godt og pent med deg selv fremover ! God klem fra
Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Heisan Vilsågjerne:o) Du er altså bare verdens beste:o)))) Gikk det bra på ul på fredag?? Er så spent:o))) "Ropte" på deg tidl i dag, men det innlegget er vel forsvunnet langt nede på siden. Det er jammen ikke lenge igjen nå til vi er rugere begge to, og du kan tro jeg skal heie deg frem også) Jeg har masse ting og tenke på og styre med nå i forkant av Finlandsturen. Blir like overrasket hver gang jeg ser på kalenderen og oppdager at nå nærmer det seg virkelig:o) Har mer enn nok med og huske og få i meg Progynovaen tre ganger om dagen nå i disse travle oppussingstider:o))) Kjenner nesten ingen bivirkninger. Er kun litt trøtt. UL på torsdag. Er spent, ja, på om slimhinnen er begynt og vokse seg tjukk og fin:o))) Jeg skal stelle pent med meg selv når neste helg er over, og vi har fått en koselig leilighet og bo i igjen:o) Gleder meg til og en avslappende rugetid med mange avslappende og koselige sysler i høstmørket:o) Vær en god høne nå, stell pent med deg selv, så du kan legge mange og gode egg om ikke lenge:o) Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 ) Verdens beste blir vanskelig tittel å ta,du må nok ta deg selv i betraktning også ! ) Ultralyd på fredag gikk fint.8 egg,4 på hver side på 13 mm.+ at der var noen mindre som legen mente fikk en sjanse med 3 dager til på sprøyte. Jeg håper kveldens hormondose blir den siste,jeg føler meg stinn i eggsentralen nå.Kanskje ikke så rart,man vandrer jo ikke rundt med en kartong verpeklare egg til vanlig ... ) Håpet er altså at de er store nok i morgen og slimhinna fin,slik at jeg kan ta el sprøyte i morgen kveld og få uttak på onsdag.Blir det slik blir jeg vel akkurat 2 uker foran deg ! Under fryseforsøket vårt i august spiste jeg også progynova. Husker jeg ble trøtt som en strømpe av den *smiler*. Så deilig med ny opp-pusset leilighet da ) Bra at dere har fått til det i forkant av rugingen din. Da ligger det til rette for mange koselige stunder i rugetiden. Høstmørket,levende lys,god bok,varmt pledd osv,varm te,osv.. En mann som steller godt rundt deg.Hva mere kan man forlange? Kjære Frøya. Jeg håper og tror at dette skal bli en fantastisk høst! Klem fra
Gjest Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Dette høres jo veldig bra ut:o))) Kan tenke meg at du føler deg stinn, ja!! Du har vært en kjempeflink høne!! Det er jammen ikke mange dager til du er ruger nå!!!!!! Det du sier om høstmørket, levende lys, god bok og varmt pledd, samt en mann som steller rundt en er akkurat hva man trenger for en avslappende rugetid:o) Dette skal bli en fruktbar høst for oss alle:o) Jeg gleder meg:o))) Håper de siste eggene dine også er blitt store og fine til i morgen! 3 små dager til uttak fra i dag i såfall:o) Juuhu!! Klem
Hegemus Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Heisann..Jeg håper jeg blit ruger i uke 42... Venter mens nå,og har 3 egg på frys... Håper noen av de våkner opp... alt for spennende dette!!!! Lykke til jenter.. Måtte vi få en sommerbaby til neste år...
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Hei Hegemus:o) Så bra vi er flere som blir rugere i uke 42:o) Gleder meg til og følge deg også)
Milda72 Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg skal bli rugere i uke 42, hvis alt går som det skal. Jeg har bare et egg på frysen, så jeg vet ikke helt hvordan det går. Men jeg krysser fingrene for oss allesammen:-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Hei Milda:o) Krysser fingrene for at egget ditt overlever opptiningen, og at du blir ruger sammen med oss andre i uke 42!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå