Dolly Duck Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Tenkte på en ting jeg gjerne vil dele med dere her inne! Jeg har jo "bodd" her inne siden des -05, og er en av dem som lett har blitt gravid, men som mistet hele tiden. Nå er jeg 19 uker gravid, og det ser ut til å gå bra denne gangen, får medisin og oppfølging fra SUS. MEN det jeg ville si var KJØP BABYKLISTER jenter!! Jeg er ikke i tvil om at det var en medvirkende årsak til at jeg klarte å beholde spiren min denne gangen! Dette er et homeopatisk middel (jeg er "desverre" en av de som er nokså negativ til alternativ medisin og holder meg til skolemedisin, men dette tenkte jeg bare å prøve...), og man tar noen dråper hver dag etter el for å få en befruktet spire til å feste seg og BLI DER! Det skader uansett ikke å prøve om du er en av dem som har "prøvd alt". Som sagt det fønket hos meg. Dråpene bestilles enkelt på www.netspiren.dk Navnet er "Babyklister" eller Berberis Fructus Comp D4. Prøv da vel! Lykke til alle uansett!! :-D
Dolly Duck Skrevet 30. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2007 Glemte å tilføye at det middelet gjør, er å styrke slimhinnene i kroppen og øke blodgjennomstrømmingen i/til livmor. =)
Cmoi Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Dolly Duck Så deilig at noen av oss i allefall lykkes. Gratulerer. Vet du om det spiller noen rolle når nan starter med baby klister? Kan man eventuelt starte når en test viser positiv? Klem
Dolly Duck Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Ja du kan starte når du har positiv test. Det du ikke bør, er å starte før du har el fordi det kan visstnok forsinke den. Men etter el kan du starte når som helst. Tror dette står i bruksanvisningen. Jeg fikk den ikke i posten før rett etter positiv gravitest, så jeg begynte da. Lykke til! :-D
Cmoi Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Dolly Duck Hva slags andre medisiner går du på da? Skal til ny time for videre utredning i morgen, er da på dag 26 i sykl. Ligger på 28-29, så jeg håper virkelig at 3 mnd med Pergo har hjulpet og tanta holder seg laaaaaaaaaaaaaaaangt unna. Tenkte jeg kanskje kunne be om noe hvis vi ikke har klart det enda heller, men vet ikke helt hva jeg kan be om. Har du noen råd? Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå