gladmage Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Leste et sted at vi som venter tvillinger blir automatisk sykemeldt fra uke 20, stemmer dette? Får vi ikke jobbe litt engang?
mamma`n til nurk Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jeg fikk beskjed av legen at hvis det viste seg at jeg var gravid med tvillinger(ligger i familien), ble det vurdert sykemld rundt uke 20, og mest sannsynlig planlagt keisersnitt før termin....Men tror da man har litt å si på det selv. Personlig ville jeg nok nektet plent, hvis jeg ikke syntes det var nødvendig.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 tror nok dette stemmer. Det er pga faren for for tidlig fødsel
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Det blir vurdert ut i fra hvilket arbeid du har og formen din. Men det er vanlig med sykmelding fra uke 20-24. Jeg har allerede vært sykmeldt i 7 uker og jordmora synes ikke jeg skal jobbe mer i det hele tatt så jeg går over på svangerskapspenger no. Jeg er 14+0 i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå