Tutto og snuppo Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Er det nokon her som har ei formeining om kven som blir ny Vamp-vokalist??
mirredutt Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Var ikke det Morten Abel som skulle være det?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Er ikke det Morten Abel tro? Husker jeg ble veeeldig skuffa ihvertfall;) IKke for det, Morten har noen kule låter han, men passer liksom ikke inn i Vamp.. Mener jeg da.
SuperMoM*to jenter* Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 vet ikke, men hadde vært bra hadde toft komt tilbake!! men tror ikke han gjør det..
Tutto og snuppo Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Nei, det er ikkje bestemt enda, og Vamp har sagt at det ikkje blir Morten Abel! Heldigvis! Eg er heilt einige i at han ikkje passar inn i Vamp.. Berre lurte på om det er nokon som veit kven kandidatane er eg.. Forresten, er det nokon som har vore å sett Vamp-musikalen i Haugesund? Den er kjempebra!!
Tutto og snuppo Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 Hm.. Ingen andre so visste noko? Søren og, eg så var så forveten!
tvilling73, 05/07 Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Ja har ei niesa på 8 som spele vesle Mariann, så den var me og såg her en dagen. Syns òg den var kjempebra :-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 har være mange diskusjoner om dette, i hvert fall lokalt.. Har hørt at det har vært snakk om å ta inn den forrige vokalisten til vamp. Han som var med fra starten av. Toft heter han til etternavn.. Tror ikke noe er bestemt enda i hvert fall! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå