Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 hvordan kan det ha seg at vinterskoene fra coop som har vunnet to år på rad nå blir dårligst i test??
Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 de har byttet ut noe i år, vet ikke hva men skoene er ikke de samme
Tråle i Trøbbel Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Det er også forskjellige test-kriterier....har jo en del å si på resultatet... Tar disse testene med en klype salt jeg:-)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 å hvorfor skulle de egentlig bytte ut noe når de vant best i test to år på rad..? hvor har du forresten lest at noe er byttet ut?
Gjest Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 det jeg reagerte på er hvorfor de ikke har testet reflex dressene.. reflex er jo en stor annonsør i bladet.. hmmm..kjøpt å betalt(bare en tanke...)
Tråle i Trøbbel Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 mye avhenger helt sikkert av hvem som betaler for testene ja...Jeg har kjøpt Exit sine dresser til mine to (er visst samme produsent som reima), fordi jeg var veldig fornøyd med dressen minsten hadde i fjor. Vindtett og vanntett (vannsøylen er forresten høyere på disse enn på reima sin) og god bevegelighet, tørker fort etc. Kommer også til å kjøpe ponny sine vintersko til begge av samme grunn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå