Gå til innhold

1.pp og IKM rett rundt hjørnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere spente??? Gøy å høre eventuelle symptomer fra dere også :) Jeg har IKM rundt 3/10. Tror jeg velger å IKKE teste før et evt. veldig forsinket tantebesøk (lørdag). Har hatt mensmurringer i flere dager, ikke kjent noe i dag, så nå tviler jeg veldig på at det er noen spire der da men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke 1 pp her da, men tanta skal komme nå i morgen:O)

Jeg pleier og spotte noe jeg ikke har gjort ennå, er veeeldig kvalm, masse fortykket utflod og hormonell til de grader hehe.

Puppene er veldig tunge og varme:O)

Men alt dette kan være tegn på tanta også, men lever veeeldig i håpet.

Skrevet

Tittei!

Jeg vil også være med her....Har IKM i morgen jeg, ingen symptomer men heller ingen tegn til TR. Så dette er spennende....

Skrevet

Joiner denne gitt! Har ikm i dag, men ingen tegn til trollet...hatt ømme pupper siden tirsdag, pleier aldri å ha det + at hårsekkene (tror jeg det er) på brystvortene har blitt synlige...små nupper...pleier aldri å være sånn, bare når jeg var gravid med førstemann. Mensmurringer i går kveld og i dag. Pleier ikke ha andre symptomer på mens enn at jeg får litt dårlig mage samme dagen det kommer, men ingen tegn så langt i dag.

Tok test på torsdag og i går kveld, negativ begge to selvfølgelig. Skjønner ikkeno og går bare å venter spent (-;

Skrevet

1pp, og ikm ca. 3.oktober jeg også, tenkte jeg skulle teste i morgen etter jobb....Er veldig spent, da det klaffet i 1 pp begge de to andre gangene jeg har vært gravid.....Husker ikke om jeg hadde symptomer så tidlig i de andre graviditetene, men har denne gangen hatt stikkinger nederst i magen i over en uke og har de 2 siste dagene hatt ømme pupper...hmmm...

Skrevet

Hm,, dette blir spennende... :) Synes jeg hører klare symptomer hos dere alle, men her har mensmurringene stoppet og alt håp er ute. Eller... overraskelsen blir kanskje bare større om det skulle vise seg at det er en spire nå. Håper jeg får vite hvordan det går med dere når testingen er gjort Måtte det bli junibarn på oss alle hehe!

Skrevet

Jaaaaa, jeg er GRAAVID ;O)

Åssen går det med dere andre her inne??

Skrevet

Åhhh GRATTIS!!!!! Sååå gøy ):):) Jeg testet negativt i går, så tipper tanta kommer i morgen eller noe. Men så var jo det min 1. pp og da...

Skrevet

åå, så heldig du er! gratulere så masse masse! var dette din første pp? jeg har ikm neste onsdag, og er kjempespent!

Skrevet

jeg leste over at du ikke var det nå, men gratulerer masse med spira uansett :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...