Ruttitutt :-) Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg har ikm på torsdag/fredag til uka. Er i 5 pp nå, og har denne mnd begybt å ta Wild Jam fra el. Har i de foregående pp'ene hatt ømme pupper fra el, men nå kom de ikke før en uke etter el, og blir stadig ømmere. Så jeg håper det er et tegn! :-) Hvordan er det med dere andre da?
meki Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hei! Jeg har ikm imorgen. Ingen symptomer her, men heller ingen tegn til mens. Forrige svangerskap var jeg i uke 14 før jeg oppdaga graviditeten så var uten symptomer den gangen også. Så denne uka som kommer blir spennende Krysser fingre for alle sammen!
Ruttitutt :-) Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Så spennende! :-) Da ser man jo at man kan fint kan være gravid om man ikke har all verdens symptomer. Da krysser vi fingrene alle sammen! Lykke til! :-)
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Hei hei, venter ikm i morgen jeg ogå. Masse rart med kroppen min hehe, men tørr liksom ikke tenke tanken på at det er spire for da blir jeg så deppa om tanta kommer:O( Men håpet er der. Jeg har veldig tunge\varme bryst, økt utflod, kvalme og det føles så tungt i underlivet.
Håpefull;) Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Hei, Jeg har ikm på torsdag og veldig ømme pupper, men tør ikke å håpe, har prøvd siden april og blir bare mer og mer skuffa for hver måned som tanta kommer! Tar vel en test på onsdag tenker jeg, klarer helt sikkert ikke å vente lenger enn det:) Man blir jo helt sprø i hodet av dette her!! Håper vi får det til alle sammen, det har vi fortjent!!!!!!
Ruttitutt :-) Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Høres akkurat ut som meg det. Vi har prøvd siden mai. Ja, håper vi får det til alle sammen! Det har vi fortjent!! :-) Lykke til! Vi får skravle litt her inne, hjelper å få ut litt her inne ;-)
Guttemamma75 Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Jeg har ikm på tirsdag/onsdag og har også masse rare symtpomer.. Men etter å ha prøvd litt nå (3pp) innser jeg at det er best å roe ned letinga etter symtpomer og heller vente og se om tanta kommer.. Blir så skuffet hver gang den kommer så nå tenker jeg at jeg får mensen til det motsatte er bevist!! (klarer jo ikke å la være å kjenne etter da, men legger ikke så stor vekt på alt det rare jeg kjenner lengre....) Lykke til alle sammen - en av oss må vel klare å "få det til" denne uka??????
Ruttitutt :-) Skrevet 30. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2007 Du har helt rett, jeg og prøver å ikke legge så mye i det for da blir skuffelsen så stor. Forrige mnd turte jeg ikke håpe engang, og da ble jeg jo heller ikke så lei meg da tr kom. Fo jeg følte det liksom på meg. Men nå som symptomene er litt annerledes så klarer jeg ikke annet enn å håpe da... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå