pablo Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Noen som har noen gode råd. Full i vann i kroppen.
Reidis Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er også full av vann, men forrige gang forsvant alt sammen i løpet av noen uker etter fødselen. Så det er bare å vente å se - ellers finnes det noen naturprodukter som skal hjelpe mot vann i kroppen. Har ei venninne som sverger til noen helsekostprodukter fra herbalife...kan jo være det er verdt å prøve dersom vannet ikke forsvinner etter fødselen...
-Bobsi Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Drikkk mye vann Få mannen til å massere innsiden av lårene dine med en oppoverbevegelse, det skal drenere godt ifølge min massør. Spis lite salt og lite sukker Beveg deg
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Massaje hjelper meg veldig godt. Prøv også å ligg med beina høyt.
JohnFredrik Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Sliter også med mye vann i kroppen:-( Med de to eldste forsvant det ganske kjapt, håper på det samme nå også:-) Ligger mye med beina høyt og er i masse bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå