Gå til innhold

Noen gode råd vær så snill(soving)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår har alltid vært en drøm å legge,sovner med en gang. Etter noen timer våkner han, har gått bra bare å gitt han smokken, men nå er det slutt på moroa, han hyler helt til han får ligge sammen med oss(11mnd).

Vi driver å bygger på, så vi har ikke eget rom til han enda. Storebrødrene hans er her annen hver uke, nå er de hos mamma`n,og vi flyttet sengen hans inn på rommet dems for å se om det kunne hjelpe. Han sover godt i 4-5 timer, da er det slutt,hyl og skrik til han får komme inn til oss.

Han sover urolig, vrir og vrenger på seg, ligger halvt oppå meg, ingen av oss sover noe særlig, noe som viser seg på dagtid, da kan han ha to blunder på rundt 2 timer.

Noen som har erfart dette og kan gi meg noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Har alle barn som har sovet/sover natten igjennom;)

Skrevet

Eget rom kan være bra. Fungerte her. Men det som skjer her er jo at dere gir dere, og tar ham opp i senga hvis han vræler lenge nok, og det har nok lille luringen skjønt:)

Så ta noen netter med fight, du. Gi ham smokken, eller hvordan du nå vil det skal fungere, men ikke ta ham opp, Trøst, gi smokk, gå ut, la ham ligge litt lengre, gjenta, gjenta gjenta etc. Til slutt skjønner han at slaget er tapt.

Gjort det med begge mine, og etter et par tre harde netter har de sovet natta gjennom. DEILIG!!!!

Skrevet

Uff ja, det var det jeg var redd for. Jeg prøver å snakke med han, stryke han over håret/kinnet, gi han smokken, men han blir så sint når han skjønner at jeg ikke skal ta han opp,at han dytter meg bort og skriker enda mer.

Har tenkt på denne metoden flere ganger, bare ikke orket,burde bare kaste meg ut i det,må gjøre det nå denne uken hvor ikke de andre barna er her.

Takk for svar *ale* :)

Skrevet

Skriver under paa det ale skrev. Han har nok skjoent at han kan komme inn i sengen deres dersom han holder paa lenge nok=)

Lykke til og klemmer fra

Skrevet

:)

Bare å huske at man vinner krigen ett slag av gangen:) Og del på å ta ham om nettene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...