Gå til innhold

Dere som har flere enn ett barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det å få nr 2? er det riktig som mange sier at 1 er som 1 og 2 er som 10???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En er en og to er to.. iallefall her:)

Travlere dager og vanskeligere å skaffe barnevakt, men kjempekoselig med to. 4 år mellom mine da.

Man har mer erfaring, og gjør mindre feil mht å lære de rutiner på legging o.l. Så sånn sett er det mye lettere med nr to. Man er også sikrere som mamma.

Skrevet

Nei!

Den største overgangen var å få barn i huset!

Jeg synes at barna har glede av hverandre, så det er hjelp i å ha flere =)

Skrevet

syns ikke det er så gale som alle skal ha det til, har en skikkelig trasser på 19 mnd men har en kjempe flinke mann som dele på arbeide så e syns det går veldig greit:) tar litt lengre tid å komme se ut døra haha::)

Skrevet

Enig i at største overgangen var å få barn i huset... med nr 2 er man tryggere på hvordan man skal gjøre ting og flinkere å planlegge... samtidig krever 2 barn dobbelt så mye av deg... har 3 med 3 år mellom 1 og 2 og 1 år mellom 2 og 3... Spesielt de to minste har utrolig stor glede av hverandre... Men det krever selvfølgelig også ganske mye.. Hvor stor blir en evt aldersforskjell? Det er klart jo flere barn, jo flere konflikter og jo bedre hører man dem, men uansett så er det helt supert å se hvilken glede de har av hverandre!!

Skrevet

hvis jeg skulle blitt gravid nå i nermeste fremtid, så er han jeg har nå ca 2,5-3 år når vi får nr 2... er ikke gravid enda skønner du.. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...