Gå til innhold

Vurderer å kjøpe odenwalder men er det dyrt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan få kjøpt en odenwalder lammy xl til 1400 kr den er 1 år gammel..Er dette billig eller dyrt?Passer denne posen til en 2 åring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mucky er i hvert fall den lengste, jeg har den og den er supervarm og god, og den kan du ha lenge. Tror det er den lengste på markedet, og mener at full pris er 1800, men det finner du helt sikkert billigere.

Skrevet

Den koster jo 1800 helt ny da, så vet ikke om jeg hadde giddet å gitt 1400 for en brukt en :) men posen er helt super den altså, så den er verdt hver krone! Passer fint til en på 2 år :)

Skrevet

fant den på tilbud for 1499 (ny) på Barnas Hus frem til 6 oktober, så det er vel helt uaktuelt å kjøpe brukt for 1400 da, bør kunne prute med en selger om det tror jeg.

Skrevet

mucky er vel ikke den lengste?

Jeg har holly og den er 120 cm lang.Mucky er 105 cm.Ihvertfall de stedene jeg har sett dem.

Skrevet

hallo koko, ser nå at du kommenterer HI som vurderer brukt Lammy for 1400.. Lønner seg å lese innlegget litt bedre, ja:) Men det er mucky som er på tilbud på Barnas hus altså

Skrevet

tror jeg venter med å kjøpe den når jeg får en ny på lilleprinsen til 1800kr..

Skrevet

Må rette litt på alle her, hehe = P

Det er IKKE Mucki som er på salg, det er Holly! Den er 120 og like lang som Lammy. Forskjellen på Holly og Mucki er at Holly har dunfyll og Mucki syntetisk av noe slag. Lilleprinsen har vel bare de som har syntetisk fyll...mener å ha lest det flere steder, derav billigere pris...

Lammy XL har de ikke på Barnahus på Alnabru hvertfall ikke igår, bare Lammy og den koster 2500.

Så synes det var god pris HI fikk tilbud om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...