Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Kan man få sopp under renselsen? Er 14 dager siden jeg fødte, og det klør. Kan man ta en canesten-kur under renselsen? Blør ikke mye lenger, har bare litt brunaktig utflod.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Ja du kan få sopp under renselsen, ettersom du går mer med bind/truseinnlegg og det blir tett og bakteriefyldt. Men det er ikke sikkert det er det, kanskje det bare er ubalanse i bakteriefloraen, Isåfall var det det hos meg og er det fortsatt periodevis (4uker siden min fødsel). i tillegg klør det en stund når evt sting skal gro. Jeg ble anbefalt å kjøpe Ellen tamponger for å rette opp balansen men jeg orket ikke bruke tamponger ennå. Jeg bruker heller sette meg i grønnsåpebad en stund, det hjelper også er det som sagt viktig å bytte bind/truseinnlegg ofte. Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 glemte å si at du kan bruke canesten, det er heller ikke farlig å bruke det selv om det ikke er sopp, du finner fort ut om det hjelper;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå