Gå til innhold

Ulik mens-termin og UL- termin?? Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde på Fredikstad sykehus i desember. Problemet er at min termin er 3 des. og UL- termin er 12 des. Altså 9 dager forskjell. Hvor villige er de til å høre på meg i forhold til min egen termin, er så redd for å gå 14 dager overtid+ de 9 dagene som skiller terminene. Har liten lyst til å oppleve at det går galt. Har en datter på 4 år fra før og der ble jeg satt igang 3 dager før termin pga. svangerskapsforgiftning. Så jeg har ikke noe å sammenligne med i forhold til om jeg er et slikt menneske som føder før termin eller om jeg går over. Hva bør jeg gjøre??? Føler at jeg ikke blir hørt hos lege og jordmor. Jeg er rimelig sikker på at menstermin er riktig pga. min mann var bort reist i de to ukene etter siste samleie og så lenge lever ikke sædceller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du hadde sex har ingenting med ul termin å gjøre. Alle kvinner går ulik lengde i svangerskapet og det er ul termin som er mest riktig.

Sist hadde jeg mens termin den 1 i mnd, fikk ul termin den 9. i mnd og fødte en unge på 3260 gram den 14 den mnd.

Skrevet

jeg har mens termin 11.11 og UL termin 23.11 men vi går alikevel utifra 23.11.

Men JM skal følge litt nøye med etter den 11.11 så jeg ikke blir urolig!

Skrevet

da jeg skulle ha sønnen min hadde jeg regnet meg frem til 1juni etter mens siden jeg er ganske sikker på den men legene mente den 18juni men gullklumpen kom 31mai så ul termin legen tok kraftig feil .jeg følte at jeg ikke ble trodd................å d samme er d nå å jeg har regna meg frem til den 21oktober men ul termin er den 5november men jeg føler på meg at nurket kommer rundt 21oktober.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...