KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Etter min beregning, skal jeg ha ikm den 8 okt. Er det flere som har det på samme måten her!?! Har dere tenkt å teste, i såfall når? Er det å noen som har noen tegn på graviditet med ikm 8 okt?
theomamma'n Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Heisann! Har ikm mellom 7-9 okt, vet ikke helt nøyaktig. Er i min andre pp etter pilleslutt, og hadde 30 dager syklus i forrige måned. Pleide å ha akkurat 28 dagers syklus før, så vet ikke om den har planer om å stabilisere seg:) Prøver å ikke tenke så mye på symptomer enda, var helt sikker på at jeg var gravid i forrige måned, men blei kjempeskuffa når tr kom. MEN kjenner alikavell at jeg har litt mens-lignende murringer, noe jeg ikke pleier ha før dagen før tr kommer:) Håper det er et bra tegn;) Har så utrolig lyst på en liten spire i magen min!=D Har planer om å vente til et par dager etter ikm før jeg tester trur jeg. Syns det er bedre en å bli kjempeskuffa av negativ test:) Hvor mange pp har du hatt?
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Har skiftet nick, men er samme person, hehe;) Takk for svar!! Ja skjønner godt at du vil vente et par dager til etter ikm med å teste, siden du var så sikker forrige gang, og ble så skuffet..Det forstår jeg godt!! Er redd jeg også kommer til å bli like skuffet som deg når jeg kommer til ikm...Kan ikke bare tante rød holde seg unna da?? Vil så gjerne bli gravid, hehe!! Jeg er i første pp nå!! Så det er jo sikkert lite sannsynlig at spiren har sotte på første forsøk, men jeg må erlig innrømme at kroppen min ikke har vært som vanlig denne mnd her..Men det kan jo også seff komme av andre grunner, som f. eks p pille slutt eller ikke minst at jeg håper så mye at det er hjernen min som spiller meg et puss, hehe!!! Er du gammel da? Og er dette første gang?
theomamma'n Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Ja, er SÅÅ skuff når den tanta dukker opp!=p Men det tar jo ofte noen månder før det klaffer då, så jeg prøver så godt jeg kan å være tålmodig. Men det er vanskelig!! Når vi endelig har bestemt oss for å lage baby, då vil jeg det skal skje med en gang! hehe.. Det går vel ofte litt lenger tid en 1pp før det klaffer, men jeg har no lest om flere som får det til så fort, så det er slettes ikke umulig!;D Faktisk så blei min mor gravid med både meg og søsteren min på første pp, så jeg tenkte jeg kunne være like heldig;) og nå har søsteren min klart å bli gravid, til tross for at hun gikk på pillen og ikke har fast type! Så jeg blir ganske skuffet viss jeg må vente kjempelenge på spiren nå, hehe. Har lest om mange som har fått mange "symptomer" etter pilleslutt, og var nok det jeg også fikk forrige måned. Tror nok den pilleslutten kan spille oss et puss:p Jeg er 20 år, er min første. Er ganske tidlig ute, men er kjempeklar til å bli mamma! Du da, hvor gammel er du? og er dette din første?
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 hmm virker jo som du har gode gener for å bli gravid fort du da:) Uff ja det er vel den p pille slutten som spiller meg et puss ja skal du se..Ikke artig nei...Men sånn er det jo bare da! Man kan liksom ikke gjøre noe med verdens gang:) Jeg er 24 år og det er min første også!!! Og jeg gleder meg innmari!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå