:)Elvira i magen :) Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Skal ha planlagt ks og gleder meg masse Lykke til alle andre kommende mammaer . KLEM
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Lykke til og håper alt går som planlagt:)
Maren-mi Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Kjenner igjen den følelsen du sitter med nå. Du vet når det ska skje, og det skjer i trygge former. Jeg hadde planlagt KS for 6 år siden, da jenta vår var i sete leie. NÅ er jeg 13 dager etter termin, og IDAG gikk slimpproppen. Blir satt igang i morgen om ingenting skjer i løpet av dagen og natta....HÅÅÅÅÅPER det starter av seg selv nå. Vært en vinnerfølelse, da jeg har ventet så lenge på dette :-)
Krokodillemor Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Lykke til! Håper ikke det blir noen forsinkelser. Ei venninne av meg måtte vente i flere timer ekstra på grunn av flere akutte keisersnitt. De fikk babyen den dagen de skulle, men de ble litt nervevrak av å vente ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå