kanyla Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Regning for å ikke møtt til legetime, førstegangskontroll. Jeg bestilte førstegangskontroll med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Mistet i uke 7, og var innom legekontoret da igjen. Hadde mye annet å tenke på da, så jeg avbestilte ikke førstegangskontrollen. Hadde vel et håp om at de automatisk slettet førstegangskontrollen men...tiden etterpå har gått med til å prøve å glemme og eller prøve på nytt. Men så kom da den brutale påminnelsen om at jeg kunne vært 11 uker på vei. 257 kroner skal de har for at jeg spontanaborterte. Husk å avbestill legetimen, jenter!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hei! Vil bare sende deg masse gode tanker i en vanskelig tid.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hei. Dette var leit. Av erfaring vet jeg at det meste ordner seg om du bare tar en telefon og snakker litt med dem. De kunne også fanget opp at du ikke skulle ha førstegangskontroll når du har spontanabortert, si at du hadde tatt det for gitt. Håper det går bedre neste gang.
kanyla Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Takk begge to, jeg ringer dit i morgen. Alt ordner seg nok til slutt.
tigergutt<3 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 vi skal jo ikke betale noe for svangerskapskontrollene. Jeg hadde ringt ned og forklart situasjonen så kanskje de sletter regningen.
kanyla Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 Det hjalp ikke å forklare situasjonen gitt...alt som omhandler graviditet er gratis, men når man uteblir fra timen må man betale. Ingenting de kan gjøre fikk jeg forklart, de hadde mye annet å gjøre enn å sjekke hva som stod på meg fra før på PC'n. Så...der fikk jeg den. Koster penger å spontanabortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå