Gå til innhold

Er det flere her som har pult Idol-Glenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det han som spilte sammen med Ole Klemmetsen for noen år tilbake?

Da har han isåfall vært på fest hos meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp :-)

Du kan ikke si at han ikke er sjarmerende når han sitter der med gitaren sin?

Skrevet

Nord norge? Du strøk i geografi da skjønner jeg, sånne sleipinger og ur støgge mannfolk er ikke fine , uansett hvor i verden en befinner seg=0)

Skrevet

Men Ole Klemmetsen derimot er en fjott :-D

Skrevet

oh my god...har vært på en konsert med de en gang...like solariumsbrune ++++ begge to.

Skrevet

Synes han fremstår som ei klyse på tv. Men han var utrolig koselig og artig han også.

Skrevet

Måtte se på idol reprisen nå får å se om han Glenn var noe,men syntes ikke han var så veldig,ja kanskje en kjekk gutt/mann,men ikke no spesielt da.

Skrevet

Øy, Libbis... Var jeg der da?

Skrevet

*knis* libbis

Hmm tror ikke det.. Hvor var du?

Da hadde vel du tatt Glenn i stede for hu andre... (hu som lå på sofaen den gangen og ikke fikk være med de andre... )

Skrevet

Døh, jeg var jo med på nach på loftet med Ole Klemmis jo! Var det den gangen?

Fåkk...

Skrevet

Stemmer det!

**** overnattet på rommet til Glenn..

Skrevet

Riktig, riktig. Og ***** hang på Ole... ;D

Skrevet

HAHA, jeg ler meg skakk!!! Jeg har vært på nach med en eller annen jævlig deilig jeg også, bare synd ingen av oss husker det *morsk*

Skrevet

Døh.. Aldri hørt om FYLLA du eller? morsk

Skrevet

Han er der hadde ikke sjarmert meg i seng, haha!!!

Utseende foran sjarm takk!!

HI hadde vel pult på en grufull stygg kar bare han var sjarmerende og spilte gitar!!!

Skrevet

Ja. Mange ganger. Jeg har pult de fleste fra Idol. Alle sesongene. Gutter som jenter. Dommerne også.

Skrevet

Ble de sjarmert? Måtte de vente på gangen, og hadde de startnr? Fikk de en tilbakemelding etterpå så de kunne løpe gråtende ut?

Skrevet

Nei, alle satt i salen og så. Så var det publikumsstemmer, men jeg hadde siste ordet. Anita Skorgan kom ikke videre, for å si det sånn.

Skrevet

Jaggu bra, har ønska å stemme henne ut siden 1977. Hva med Benedicte Adrian? Ole Idole?

Skrevet

Hun var litt dau og blass. Ville bare ligge på rygg og fnise. Ole, derimot: Først helt duracell, etterpå gråt han fordi det hadde vært så fint.

Skrevet

Ja, tenkte jeg det ikke. Håper du satte stiletthælen på ham og sa "du er ikke Gud". Han liker det. Forøvrig har jeg lurt litt på om ikke Benedicte A er Ole i drag.

Skrevet

Det skulle man tro. Men jeg har pult dem begge to, og jeg kan forsikre deg om at den ene har utovertiss, og den andre har innovertiss. Men jeg sier ikke noe om hvem som har hvilken. Litt diskret må man jo tross alt være.

Skrevet

Du er forbilledlig i din diskrete borgerånd. Hyllet være du i din rakryggede prinsippfasthet. Hill, hill, hill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...