mammasgo`jente Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jenta mi sov rundt fra 1 mnd til 5 mnd. Har lest at en kan få mensen tilbake tidligere dersom en ikke ammer om natta. Jeg fikk tilbake mensen da hun var 4 mnd. Men da hun var 5 mnd begynte hun å spise 3 måltid pr natt. Kan jeg miste mensen igjen nå når jeg ammer henne så mye om natta? Håper det og at det ikke er noen annen grunn til at den ikke kommer!!
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Aner ikke Men ta en test da vel, så vet du Og OM d er en annen grunn, så er d vel bedre å vite d jo før jo heller... Lykke til
mammasgo`jente Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Hjelpe meg hvis jeg er gravid... Småen er jo bare 6 mnd!
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Hehe Ja stakkars deg Dette blir spennende. Og minner meg om å skaffe meg prevensjon... Sukk... Vil ikke havne i den situasjonen nei!
mammasgo`jente Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 Begynte på minipiller etter fødselen, men blødde hver eneste dag så det sluttet jeg med. Men det finnes jo andre måter, så vi har bare oss selv å takke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå