Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 I går kyssa jeg en god kamerat... Ja, det var virkelig lurt føler jeg, herreguuuuuud! Jeg er singel, men han har samboer og ei lita jente hjemme. Kjenner de også... Hva nå da??? Neineineinei...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Ring ham, og be ham glemme det.
Himmelblå Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Du er singel, men har samboer hjemme?? Skjønte ikke helt...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 "Jeg er singel, men han har samboer og ei lita jente hjemme." Hva er det som er vanskelig å skjønne? HI
Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Uansett hvor mange ganger jeg leser innlegget ditt har jeg ikke mulighet til å se noe problem.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Ser du virkelig ikke problemet, Sug Lut? Hun har klina med samboeren til ei venninne. Eller ei hun kjenner, hver fall. Ikke pent gjort. Fy skam. Men det kunne vært mye verre, så legg hele greia bak deg og ikke gjør det igjen, HI.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Skjønner ikke helt at det skal være et så stort problem. Et kyss, ok, teit nok, men det er faktisk han som har noen å stå til ansvar for. Han føler seg sikkert like lur som deg, og sannsynligheten for at han kommer til å si noe til dama er mikroskopisk, så lenge det bare dreide seg om et kyss. Noe helt annet blir det så klart dersom han har følelser for deg eller noe sånt.. hvis ikke ville jeg bare glemt at det skjedde.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Hæ, HUN har klina osv... også signerer du med HI? Hvis jeg startet en tråd ville jeg omtalt meg selv i jeg -form etterpå?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 ja det kunne vært verre, men jeg hater sånne ting!!!!!synest du gikk for langt, og jeg lurer jo litt på hvorfor du kyssa han i det hele tatt? følelser i bildet, føler du deg tiltrekt av han, eller var det bare en "feil". På en måte så er det jo han som må ta støyten for det er han som har samboer og barn hjemme..
Gjest Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Haha, nå så jeg kommaet, nevermind... *rødme*
Gjest Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Jeg ser overhodet ikke problemet, nei. Klining har da aldri drept noen? Tåler dere ikke å kline med andre enn den dere har pulekontrakt med? Og han får heller ikke fifle-fafle på noen annen i noen sammenheng uten lovpålagt skam, skyld og psykologtimer?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 faktisk så tror jeg klining har drept noen. Finnes da mange eksempler på sjalusimotiverte drap. Jeg synest sånne ting er utrolig ødeleggende, og det er svært sjelden man møter et par som synest at det er ok å ha flinger med andre. Tror du virkelig det finnes maaaange som synest at klinings og pulings med andre i et forhold er ok? eller har du blitt hjernevaska i et sånnt forhold en eller annen gang?
Gjest Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Ja, jeg fastholder likevel at klinings i seg sjøl ikke dreper noen, og pulings kun i unntaks-aids-tilfeller. Det som dreper er trangsyntheta og eietrangen, som definitivt har et godt marked i verden, skjønner jeg, men heldigvis ikke blant folk jeg omgås. Og nei, det vil ikke si at alle puler alle ved enhver anledning. Det vil bare si at man klarer å se litt lenger enn pikken rekker.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. september 2007 #15 Skrevet 30. september 2007 Jeg skjønner ikke hvilket komma du så jeg tribal, for jeg skjønner ikke hvorfor noen som undertegner med HI skriver i tredjeperson...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 30. september 2007 #16 Skrevet 30. september 2007 men hvis det skulle være så normalt å være sånn, hvorfor skjer det omtrent alltid i hemmelighet da....der løgn og bedrag følger tett på? Kan du med handa på hjertet si at du ikke hadde blitt såra hvis partneren din tukla med andre bak din rygg?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #17 Skrevet 30. september 2007 Kommaet i mellom ikke gjør det igjen og HI. Akkurat som ikke gjør det igjen Per, eller ikke gjør det igjen Kari!? Sorry at jeg spør simsala, men er du treig eller??
Gjest Skrevet 30. september 2007 #18 Skrevet 30. september 2007 Handa på hjertet, ti kniver i hjertet også, om det er plass, mora mi i døden og hvilke andre sånne sverginger man nå måtte finne på.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. september 2007 #19 Skrevet 30. september 2007 Haha, ja jeg er tydeligvis litt treig i dag:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #20 Skrevet 30. september 2007 Hehe. Det var ikke meningen å virke krass altså.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. september 2007 #21 Skrevet 30. september 2007 vel, jeg fortjente det...
♥Prinzessin♥ Skrevet 30. september 2007 #22 Skrevet 30. september 2007 Å fjerne sjalusifølelsen hos mennesker, er vel en så godt som umulig oppgave, min kjære Lut... Jeg tror det er et fåtall mennesker på jord som ikke plages av denne følelsen i det hele tatt. Sjalusi kan være et helevets monster å forholde seg til, men den kan også være meget sunn. Jeg vet om terapeuter som mener at en part i et forhold bør se det som faresignaler dersom den andre parten ikke viser tegn på sjalusi i det hele tatt. For dette kan (i tillegg til den friheten du snakker om) bety at man ikke verdsetter partneren sin. Sjalusi er sannsynligvis en følelse som har hatt sin helt klare hensikt en gang i tiden. I de tider da overlevelse var alt, og man skulle verne om familøien sin. De har jo funnet ut at gifte familiefedre har lavere testosteronnivå i kroppen enn single menn - en klar indikator på at familien skal stå i fokus hos mannen (overlevelse). Nå kan man jo argumentere med at familien kan bestå selv om han puler rundt, men det er nok kun fordi vi lever i nyere tid med de gamle instinktene våre. For jeg tror faktisk at dette er en av de tingene fra urtiden som henger igjen idag, akkurat som lillefingre, lilletær, skarpe hjørnetenner, visdomstenner og halebein. Kanskje de forsvinner etterhvert, og med dem også sjalusien? Hvem vet?
♥Prinzessin♥ Skrevet 30. september 2007 #23 Skrevet 30. september 2007 P.S. Det er søndag, og sløve fingre = skriveleifs. :-)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 30. september 2007 #24 Skrevet 30. september 2007 Greitt, men jeg er ikke så sikker på at du sier det samme når det kommer til stykket.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 30. september 2007 #25 Skrevet 30. september 2007 satt som et skudd, prinzessin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå