Gå til innhold

Fast föde til de små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten jente på 4 månder,og nå er det akkurat som om ho ikke vil ha melk lenger.Ho drikker litt,også blir det bare tull.På morran drikker ho 180ml,det går rett ned,sikkert sulten etter natta,når ho skal ha på formiddagen drikker ho kun 80ml og jeg lager maisgröt av dem resterende 100ml !Da er ho så fornöyd,og spiser opp alt!Når ho skal ha flaske ved middagstider drikker ho også kun 80ml og da gir jeg litt middagsglass,ca 3 ss av dem som er beregnet på dem til 4 månder.Når kvelden kommer får hun det samme som til formiddagen.mme og resterende mme i maisgröten!Mellom måltidene drikker hun vann og får av og til litt fruktpuree.Har jo lest at barn under halvt år kun skal ha mm eller mme som hovedkost,og blir derfor usikker om jeg gir ho litt for mye fast fôde?kan noen erfarne mödre hjelpe meg;)hun er god og rundt ,godt humör og har sjelden magevondt,men alikevel blir man jo bekymra om man gjõr riktig iforhold til kost og ernæring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg;)

Skrevet

Det anbefales at de som får mm får det til 6mnd mens de som får mme skal begynne med litt fast føde ved 4 mnd. Så hadde jeg vært deg så hadde jeg fortsatt. Det viktigste er at hun blir mett og fornøyd og det virker det jo som hun er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...