juni 81 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg er seks dager over ikm, og ingenting skjer. Tester bare negativt. Det føles som tr skal komme hele tiden, men det er falsk alarm og bare utflod. Hvor lenge kan jeg egentlig gå slik? Er det vits å gå til legen? Kan de gi meg et raskere svar? Er det noen andre i samme situasjon? Håper på svar....
SommerBris Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hei. Husker det var sånn med meg også. Gikk hele tiden og trudde jeg skulle få mensen og i tillegg mye utflod og "mens smerter" - kan nok tenkes at du er gravid.. Ville nok tatt en ny test hjemme om noen dager:) Lykke til
juni 81 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Hei! Tusen takk for svar... Har tatt så mange tester at jeg er helt flau.. he he. Men dette er min første pp så det er helt uvirkelig å bli gravid så fort. Men kan ikke psyken spille en et puss slik at mensen forskyves? Jeg har aldri noensinne gått flese dager over syklus.... Men jeg har heller aldri ønsket så sterkt å bli gravid heller da? Takk!
Hanne.. Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Hei! Er helt ny her, meldte meg på fordi jeg leste innlegget ditt faktisk! Er i akkuratt samme situasjon selv, får ikke mensen.. skulle fått den for ca en uke siden.. Har tatt mange tester nå, men tester bare negativt! I de to siste dagene har jeg hatt mensensymptomer, som jeg alltid pleier å få før mensen, men ingen mens har kommet enda.. Jeg ønsker meg også veldig sterkt barn, det er gått to mnd siden jeg sluttet med p piller.. men jeg vet ikke.. har vært litt syk da, kanskje det er derfor mensen ikke kommer??
juni 81 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 Så koselig Hanne!! Deilig å finne noen i samme båt. mensen skal jo ikke komme for sent i utgangspunktet. Men jeg vet hvordan du har det... blir sprø og gal. Men tør ikke håpe, for da blir jeg så skuffet. Men jeg orker ikke teste mer, jeg vet jo hva som skjer... he he Håper du er gravid! Tror ikke sykdom kan forskyve mensen. Har du barn fra før? Hvor gammel er du? klem Juni
TinkaLill Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 hei er forvirra sjøl, skulle hatt ikm rundt den 20..etter som syklusen min har vært i det siste...men tanta har ikke kommet enda, testa negativt opptil flere ganger.... har følt at tanta skulle ha kommet flere ganger... så forvirret ja det er jeg også....
Hanne.. Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Ja det synes jeg også ) Føler det samme selv.. har håpet før, og da ble jeg dobbelt så skuffet når jeg fant ut at jeg ikke var gravid.. Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er lettere sagt enn gjort! Føler at jeg ser spedbarn og gravide overalt hvor jeg går...! Jeg er 21 år gammel og har ingen barn fra før. Hva med deg?? Håper vi begge er gravide denne gangen, vi får holde kontakt og gi hverandre beskjed:)
juni 81 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2007 Jeg har ingen barn fra før, så dette blir første. Jeg er 26 år gammel. Det går ikke an å la være og tenke på det. Helt umulig. Ser både vogner og mager jeg. Gleder meg så utrolig til å teste positivt en dag! Blir så skremt av at alle her inne prøver i evigheter før de får de får det til. Og det verste er jo at noen ikke får det i det hele tatt. nei nå skal jeg ikke bli helt paranoid her... Ja vi må holde hverandre oppdatert. Når skal du teste igjen da?
Hanne.. Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Har lyst å teste igjen allerede imorgen, og er ikke den positiv så dagen etterpå osv osv.. men må prøve å være litt tålmodig med testingen, selv om det er veldig vanskelig! Har hittil kjøpt tester på apoteket, så det begynner å bli endel penger jeg har brukt på det, og i tillegg lurer jeg på hva de som jobber på apoteket jeg har handlet på tenker om meg nå... "Litt desperat kanskje!!" Eller jeg vet ikke.. Begynner ihvertfall å bli litt flaut å handle flere tester der nå, og det er det eneste apoteket innen gangavstand .. hi hi.. Hvis ikke mensen har kommet til onsdag tror jeg jeg vil teste igjen.. Når har du tenkt å ta neste test??
Hanne.. Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 Ønsker det masser av lykke til!!! )
Babyønske �� Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Kjøp tester på billigetester. no. Billigere enn på apoteket, og de har veldig rask levering.
juni 81 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2007 masse lykke til alle sammen.... Jeg tenker jeg tester på onsdag-- Jeg murrer fryktelig i magen... menssmerter. Akkurat som støt. Noen symptomer dere?? Håper vi ikke får mensen.....
nr2-imagen:) Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Hei juni 81!! Jeg har det på samme måte!! men jeg er nesten 2 uker over ikm!! Var p legen idag angående noe penicilin... så nevte je¨g at mensen ikke kommer, og jeg får bare negative tester.. Så jeg fikk ta en test på legen også.. Men den selvfølgelig negativ den også Hun sa at mensen kommer sikkert snart. Uhuuuu....!!!! Men jeg har da enda litt håp.. Skal prøve å vente helt til neste helg med å teste igjenn. Lei av å se negative tester.. Jeg krysser fingrene for alle oss mens ventere!!!
H&M pluss tre små Skrevet 30. september 2007 #15 Skrevet 30. september 2007 Hei Ann! Var veldig spent å høre hvordan det gikk med testingen i dag. Kjipt at den var negativ:( Hvor lenge har dere prøvd å bli gravide? Jeg venter også på TR. Er en uke over IKM, men bare negative tester. Er litt redd for at syklusen min har hengt seg opp siden jeg kun er i min 2 pp. Må jeg bare sitte og vente til TR kommer eller kan man gå til lege for å sette den i gang?? Dette er jo håpløst!!
nr2-imagen:) Skrevet 30. september 2007 #16 Skrevet 30. september 2007 Hei tålmodighetsprøve!! Ja det er skikkelig kjipt!! Er sååå lei! jeg er i 3pp.. Redd fo det med syklusen jeg også. Håper jeg ikke får driiit lange sykluser.. men jeg gir ikke opp enda! Skal prøve å vente en hel uke før jeg tar neste test.. Har du hatt normale sykluser før da??
H&M pluss tre små Skrevet 30. september 2007 #17 Skrevet 30. september 2007 Hei igjen Jeg vet faktisk ikke om jeg kan si at jeg har normale sykluser. Sluttet på pillen i august og fikk TR nøyaktig 28 dager etter siste pille blødning. Dette her er andre gang jeg skal ha TR så regnet med at den ville komme nøyaktig 28 dager etter den også hvis du skjønner. Det har altså ikke skjedd, så nå sitter jeg her 35 dager etter siste TR og lurer HVA SKJER!!!!!!!!!!!!!!! Regner med at syklusen er helt fucked siden jeg faktisk har gått på pillen i 12 år. MEN det som er så forvirrende er at jeg sitter med følelsen at TR kommer hele tiden. Flyr på do konstant, men det er bare utflod (sorry detaljer). Vi har vel snakket om dette tidligere:) Jeg er også redd for at jeg skal få drit lange sykluser. Da blir det ihvertfal vanskelig å finne EL. HELVETE!!! Det var godt å få ut litt frustrasjon:) Vet du forresten når man kan gå til lege for å sette i gang TR derosm man ikke er gravid?
nr2-imagen:) Skrevet 30. september 2007 #18 Skrevet 30. september 2007 Ja gynekologen min sa jeg kunne få slik kur etter ca 6-7mnd med prøving.. Det vil si rett over nytt år for min del! Håper jeg får det til før det!! jeg er på dag 38.. mitt mål er å bli gravid før jul Må være kjedelig å få sene høst barn.. vil ha om sommeren jeg Hvor lenge har du prøvd da??
H&M pluss tre små Skrevet 30. september 2007 #19 Skrevet 30. september 2007 Jeg har det samme målet, hehe:) Jeg har bare prøvd i to mnd, så skal jo egentlig ikke klage. Tenk deg de som har vært her i evigheter. Da snakker vi frustrasjon...... Når skal du teste neste gang? Tenkte jeg skulle vente en uke. Får nemlig besøk til helgen, så da blir det vanskelig å lure seg vekk:) Vi må uansett holde hverandre oppdaterte!!
juni 81 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 30. september 2007 Hei dere to! Huff, venting er pyton og kan jo nesten ta livet av oss. Men har dere noen symptomer da? Og husk ann.. Hva vet legen?? Jeg vet om jenter som ikke testet positivt før etter tre uker etter ikm. Vi må holde håpet oppe! Klem Juni!
nr2-imagen:) Skrevet 30. september 2007 #21 Skrevet 30. september 2007 Ja det må vi!! Tekte jeg skulle vente til helgen jeg også.. Kanskje jeg kan lagre deg som venn?? Og hvet du hva!! idag har jeg skikkelig vodt i brystvortene!!! Uff blir så forvirret ass..
nr2-imagen:) Skrevet 30. september 2007 #22 Skrevet 30. september 2007 Hei juni 81! Ja jeg har alle symptomer man kan tenke seg!! Har veeldig mye utflod, såre pupper, trett, kvalm... Så har jeg fått litt hvit utflod og litt kløe i underlivet.. Og gjett hva!! Jeg las på internett idag: Kløe og hvit utflod er et tegn på graviditet!!! ååå!!!
H&M pluss tre små Skrevet 30. september 2007 #23 Skrevet 30. september 2007 Jaaa, du må lagre meg som venn:) Veldig koselig!!! Jeg var nettopp på do for jeg var sikker på at TR kom, men nei da. Det samme som alltid:) Vet du forresten at du kan kjøpe de pergo medisinene på nettet uten resept?? Nesteb litt fristet til å prøve, men man skal kanskje ikke gjøre det uten samtykke fra lege. Men hva er det verste som kan skje liksom:)
nr2-imagen:) Skrevet 30. september 2007 #24 Skrevet 30. september 2007 uff.. hørtes fristende ut men jeg tror ikke jeg hadde turt!!! Høres skummelt ut å gjøre det uten lege...
juni 81 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #25 Skrevet 30. september 2007 Klart du kan lagre meg som venn...!! Men hvordan gjør man det? jeg er helt ny her, så jeg aner ikke hvordan ting fungerer... he he Men har dere brukt p-piller lenge dere da? For det har ikke jeg, derfor er eller var intill nå min syklus alltid 32. på timen... så p-piller er ikke årsaken til min utsettelse... Men at hysteriet mitt utsetter tr, det er det nok fare for....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå