Gå til innhold

Kan Tilde sin søster hete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linde?

Lurer på om det er for likt, ikke om du liker det eller ei! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er at psykiatrisk sykehus som heter Linde.. Bare sånn at du vet det. Har aldri hørt noen som heter det!

Skrevet

Syns begge navnene er nydelige, men det blir kanskje litt tungt å si?

Tilde og Linde? Om du syns det er greit er jo det viktigste. :o)

Skrevet

Hehe... Morsomt å høre. Tror jeg hadde klart å leve med å dele navn med et psykiatrisk sykehus da. Det er jo ganske mange som heter Emma også!

Liker Linde så godt, men er mulig det kommer til å gå litt i surr...

Hvilke andre navn kan passe da?

Skrevet

Synes kanskje det var litt likt.

Hva med Thea. Tilde og Thea klinger veldig fint i mine ører

Skrevet

taran, tiril( kanskje litt likt da, men veldig fint!), therese. mange fine navn:)

Skrevet

Linnea, Maja, Oline, Ylva, Synne....

Men Linde ble for likt. Prøvde å si de fort sammen, da ble det Tinde og Lilde... :-)

Skrevet

Ikke min smak noen av navna. Får litt sånn følelse av at de er hjemmesnekra.... Og, ja..... Altfor like!

Skrevet

Tea var det første som slo meg da jeg las navnet. Tilde og Tea høres bra ut. Syntes Linde hørtes litt tungt ut, men fint navn.

Skrevet

Linde høres ut som et etternavn... og blir litt for kronglete å si! hva med Siril, Tuva, Thea (bortsett fra at alle heter det for tiden..) Lilja,

Skrevet

Tilde sin søster kan hete GUNNVOR for alt det jeg bryr meg med.. Det viktigste er at DU er fornøyd me navnet, ikke alle andre..

Skrevet

Navnene er OK, men jeg synes de er for like. Av en eller annen grunn synes jeg ikke navnene på søsken burde ende på samme bokstav.

Skrevet

Jeg og synes de er alt for like, fine navn, ikke det, men for lik.. Kjenner to brødre som heter Ben og Ken, blir det samme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...