Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Vil bare ønske alle en flott søndag. Og vel overstått med bursdager, koselig å hilse på rosa drømmen Maud-det er stas;-), håper ryggen snart blir bra attpåklatt en go`gutt, Tiggywinkle.....du vet jeg tenker på dere og ber for dere, Karo - du er kul;-), og alle dere andre - kommer sikkert sterkere tilbake, bare en liten dibbepause i et hektisk liv pt;-)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 God søndag til deg også=) Håper ikke pasuen din blir for lang, du er så koselig atte=)=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Uff det skjønner jeg godt! Har ikke medisinen begynt å virke ennå?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Jaja, ikke alltid de treffer ved første forsøk! Men han bør jo sjekke deg litt mer synes jeg!
Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Hei og hopp' Huske å puste med magen og leve i nuet i en travel hverdag. Må jo ikke ta for lang pause fra oss... Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå