Gå til innhold

ang OVERTID!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere er ikke på OVERTID før en er 14 dager OVER termin..

jeg er selv 3 dager over TERMIN,men er IKKE på overtid enda.. meeen skjønner godt dere er skit lei,for det er jeg å!!!!!!!

nå skal vi føde :)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du sa dette, har selv "irritert" meg over innlegg med "Jeg hadde termin i går så nå er jeg på overtid" Jordmor på ahus sa akkurat det samme som deg, men jeg har ikke turt å si noe her, man blir jo halshugd om man sier noe folk ikke er enig i ;)

Men at man kan være lei en dag over termin, det har jeg ikke noe problem med å forstå ;)

Skrevet

Ja, dette stemmer d ja :-) Selv har jeg skrevet overtid på nicket fordi jeg var lei lenge før termin.

Men går jeg til i morgen, starter jeg på overtid fra og med i morgen jeg da...

Men slimproppen gikk i morges, derfor håååååper jeg veldig at det starter i dag el natt, da jeg blir satt i gang, el ihvertfall skal overtidvurderes, i morgen.

Skrevet

Tja, tja, litt gammeldags å si att man ikke er på OVERTID før en er 14 dager OVER termin..

For man regner overtid annerledes "i disse dager" enn hva man gjorde for bare noen år siden.

I mine papirer fra overlegen på sykehuset står det:

"Hun vil derfor settes i gang 08 oktober, 11 dager på overtid, hvis fødsel ikke har funnet sted innen da" (Og jeg hadde termin 27. september)

Men men, litt flisespikkeri å henge seg opp i kanskje...

Skrevet

Hello!

Vi var på fødselsforberedende kurs på sykehuset i Tønsberg i går, og da ble vi fortalt(av 2 jm) at man ikke er på overtid før 14 dager etter UL-termin.

Skrevet

ok...dette har jeg lurt på!!!! vil det da si at jeg kan gå med lillegutt i magen til 18. november når jeg har termin 18.oktober? eller blir jeg sattigang når jeg når overtiden, altså 01.november? håper jo han skal komme sånn rundt termin da, men greit å vite hvis han ikke gjør det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...