Gå til innhold

Noen som driver med scrapbooking her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA og jeg er HELT hekta,kjpøer mye av det på panduro og litt på fotobutikker...har nok brukt 35.000 på scrapbookting og albumer,men har kjøpt det over 4 år....

Skrevet

Ja, nå er jeg også hekta. Har laget tre sider i helga. Mine tre første. Har kjøpt utstyr hist og her, noe hadde jeg. Det er to scrappebutikker i byen, samt Nille og Ebay. Med litt fantasi kan man bruke masse rart, og være litt mer tro mot begrepet scrap ;)

Skrevet

På en butikk som heter bikuben :) tror de har nettbutikk også.. De har så sinnsykt mye fint!

Skrevet

Hos Clas Ohlson har dei tilbud på scrappe ting no!!

berre ei tips! :)

kjem godt igong etter ein tur dit :)

Skrevet

Jeg lager kort, men er jo innenfor samme type genre... Jeg har handla mest på bikuben, handler litt på panduro men de er dyrere enn mange andre butikker. Og kommer nok til å handle litt på papertrends framover også.

 

Pluss det blir nok en del shopping på messa nå i oktober... :D

Skrevet

på www.hobbykroken.no

har masse fint og veldig rask levering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...