Storebror & Lillesøster Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 JAAA og jeg er HELT hekta,kjpøer mye av det på panduro og litt på fotobutikker...har nok brukt 35.000 på scrapbookting og albumer,men har kjøpt det over 4 år....
Diva Muffin Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Ja, nå er jeg også hekta. Har laget tre sider i helga. Mine tre første. Har kjøpt utstyr hist og her, noe hadde jeg. Det er to scrappebutikker i byen, samt Nille og Ebay. Med litt fantasi kan man bruke masse rart, og være litt mer tro mot begrepet scrap
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 På en butikk som heter bikuben tror de har nettbutikk også.. De har så sinnsykt mye fint!
Anquor Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Hos Clas Ohlson har dei tilbud på scrappe ting no!! berre ei tips! kjem godt igong etter ein tur dit
rødhette* Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Jeg lager kort, men er jo innenfor samme type genre... Jeg har handla mest på bikuben, handler litt på panduro men de er dyrere enn mange andre butikker. Og kommer nok til å handle litt på papertrends framover også. Pluss det blir nok en del shopping på messa nå i oktober...
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 på www.hobbykroken.no har masse fint og veldig rask levering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå