Gå til innhold

Jeg har det så godt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser her inne om så mye trist og leit. Så jeg tenkte at jeg bare skulle fortelle om at jeg har det så utrolig bra. Jeg har opplevd mye stygt etter å ha vært sammen med en psykopat i 14 år. Er ikke kvitt han enda, slike folk blir man ikke kvitt. Men jeg lever ikke sammen med han, og det er da noe. Til alt overmål har han flyttet til en annen by, og det er enda bedre.

Jeg møtte verdens herligste mann for fire år siden. Høy, lys og kjekk. Med verdens nydeligste blå øyne. Jeg er like forelsket nå som da jeg møtte han. Han er noen år yngre enn meg, og det er bare et pluss ;-) Da var vi begge midt i et brudd og det siste vi tenkte på var å finne en ny partner. Men skjebnen(eller noe) ville det annerledes... Vi møttes på treningsstudioet og snart var vi et par. Vi har felles interesser og har like tanker og meninger om det meste. Men ikke alt. Vi har nok forskjeller til at vi kan ha en interessant diskusjon. Han har tre barn fra før av, men de er bare helt skjønne. Den minste var bare baby da jeg kom inn i hennes liv.

Nå bor vi sammen på et idyllisk småbruk og har hester, hund, katt og kaniner. Ungene stortrives og vi er mye på tur i skog og mark. Om kveldene kryper vi tett sammen under dyna og nyter nærheten. Han forteller meg hver dag at han elsker meg. Og etter at jeg ble gravid, sovner han med hånden på magen min. Og så må jeg nevne at han er en fantastisk elsker ;-)

Han varter meg opp på alle måter, det er så jeg må minne han på at han ikke må skjemme meg helt bort. En dag kom han hjem fra jobb og hadde kjøpt en kjempestilig jakke/kåpe for gravide. Andre ganger kommer han med roser til meg. Han bygger på huset, vasker klær, steller dyra, rydder huset og tar seg av barna. Rett og slett en drømmemann. Jeg kunne ikke fått det bedre.

Økonomien er bra. Det vil si, vi klarer oss godt siden vi begge er økonomiske av oss. Og da blir det råd til en tur på kafé og til å spise ute. Det er noe vi gjør ganske ofte. Vi elsker å møtes i lunsjen, eller etter jobb for å spise i byen.

Akkurat nå ligger jeg i sengen og hører regnet tromme på taket. Min kjære er på telttur med barna. Jeg har vært ute og gitt hestene mat, og jeg vet at de står godt og tørt i stallen. I magen min er det masse liv. Vårt lille kjærlighetsbarn forteller meg at han er til stede.

Jeg er så lykkelig! Jeg ønsker at alle mennesker skulle få det så godt som meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble helt rørt av å lese dette jeg. Hormoner hehe...

Høres virkelig ut som du har funnet mannen i ditt liv.

Bra at du klarte kutte båndene med eksen din, er jo noen som aldri kommer ut av det.

Dere får fortsette å nyte hverandre og familie

Skrevet

For et fantastisk liv du lever, høres ut som min drømmetiværelse! Godt å høre at alt endelig klaffet for deg siden du sikkert ikke har hatt det bare godt i tidligere parforhold.

Nyt livet og vær takknemmelig for alt du har! :-)

Klem

Skrevet

Takk for at dere ville lese det jeg skrev. Jeg har erfart at livet ikke er noen dans på roser og jeg har fått min del av det som er vondt. Men det har lært meg å sette pris på det jeg har. Jeg blir ikke så lett irritert over småting når jeg har opplevd de virkelig harde slagene tidligere. I prosessen for å komme vekk fra mitt tidligere forhold, lærte jeg mye om meg selv og om hva lykke egentlig er. Lykken er ikke noe som kommer til deg fra et sted langt borte, men man bærer den med seg hele livet. Derfor er det synd at man bruker så mange år av livet sitt på å jage etter lykken rundt neste sving, når den faktisk ligger inni oss. Jeg mistet mye i prosessen for å bli fri, men jeg fikk det viktigste; evnen til å være lykkelig!

Jeg forstår at det ikke er bare å være lykkelig i enhver situasjon, men uansett er det bare man selv som kan gjøre de grep som må til for at man skal kunne bli lykkelig. Lykken kan faktisk læres, så rart som det enn høres ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...