nell1 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hvordan løser dere det praktisk med mme på fly? Det er jo ikke lov til å ta med væske gjennom kontrollen og men trenger jo kokt vann til blandingen. Dessuten bruker jeg maltekstrakt i blandingen, men det er jo også ulovlig å ta med slikt gjennom. Irriterende regler!!!!
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Har akkurat vært ute og reist, og jeg tok med meg ferdig-nan. Det var veldig greit, for de er jo forseglet, så det var ikke noe problem å få med. Ikke et spørsmål.. Ha med en tom flaske, så hjelper de deg på flyet med å få varmet opp melka :-) Hopp over malten i akkurat den flaska, pakk den i kofferten i stedet. Det gjorde jeg. Det går nok bra. Lykke til. De gjør en hel masse for å hjelpe når man reiser med baby, så det løser seg:-) God tur!!
Snutus Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Jeg har vært på ferie den siste uka. Jeg fikk uten problemer ta med vann på tåteflaske, middagsglass og glass med fruktpure gjennom sikkerhetskontrollen. Ikke måtte jeg smake på det heller. Jeg hadde dem i plastposene du får på flyplassen. Vi hadde fire flighter og hadde ikke problemer på noen av dem.
mememe Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 det står klart unntak på regelen om fly og væske. babymat og medisiner som trengs på reisen kan tas med og trengs ikke å puttes i posen. men det må legges synlig når man gjår igjennom sikkerthetskontrollen. du kan jo ta med tom termos og hente vann på narvesen eller noen av kafeene feks?
nutri Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 fikk ikke ha med vann i tåteflaska gjennom sjekken i Stavanger. Det helte de ut. Jeg kunne få kokt vann i kafeteriaen innenfor sa de. Men man kan jo ha med inntil 1 liter i håndbaggasjen. 100ml i hver flaske. Så det går da an å ta med malt i et lite beger f.eks.
Prish Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Jeg hadde med 10 pakker av de ferdige kartongene med nan. Kom gjennom sikkerhetskontrollen helt uten problem. De kartongene er jo forseglet i tillegg. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå