Gå til innhold

Jeg mister synet og hørselen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg går inn på en butikk og står for lenge, om ekspeditør er skravlete, kan jeg pluttselig få "annfall". Først kjenner jeg at jeg blir tung i hodet, deretter begynner det å flimre for øynene og så mister jeg hørselen delivs. det høres ut som jeg dukker under vann.. ofte kan det komme brekninger også..

hva er dette? andre som har det?

har litt forhøyet stoff skifte, men ingen ting farlig, og så har jeg lavt blodtrykk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok det lave blodtrykket som gjør det.. høres sånn ut! ville snakket med lege om dette.. kanskje du må spise litt oftere, mere lakris osv?? Høres ikke gøy ut hvertfall. lykke til!

Skrevet

Det er et blodtrykksfall:) ikke farlig!! Sjekk blodtrykket ditt hos legen, så du får et sikkert svar.

Skrevet

jeg har det på akkurat samme måten. Jeg svimte i en butikk her om dagen. Jeg dro til legen etter det og hun sa det var på grunn av lavt blodtrykk. Nå passer jeg på å sette meg hvis jeg merker jeg blir svimmel..Det er veldig ubehagelig. Men det er ikke farlig. Jeg drikker masse vann, spiser regelmessig og da syns jeg det går bedre.

Skrevet

Jeg syns det høres ut som migrene. Men fullt mulig hun over her har mer rett. Jeg får ihvertfall slike symptomer, sikksakk lyn/flimring i øynene, synet på det ene øyet blir dårligere, det er som om jeg har ørepropper i ørene, pluss at jeg mister følelsen i den ene armen. Klarer heller ikke å føre en sammenhengende logisk samtale, ordene stokker seg. Hjernen fungerer rett og slett ikke slik jeg vil den skal. Ca. en time etter dette har skjedd får jeg en helvetes hodepine. Også pleier jeg å kaste opp etter et par timer. Selvom det ikke er migreneanfall du har høres det like plagsomt ut. Håper du føler deg bedre:)

Skrevet

sterkt og plutselig blotrykksfall.

hadde det med nr1. kan være lurt å sjekke, men sikkert ikke noe å bekymre seg over.

Jeg fikk beskjed om å alltid h søte drops i lommene (gjerne ukkerfrie) og å sitte meg ned og drikke litt når det skjedde.

Ikke alltid så gøy om det skjedde på offentlig sted, men folk er veldig forståelsesfulle.

Skrevet

oi,litt usammenhengene det der, håper det er leselig, skriver på gammelt svensk rart tastatur

Skrevet

jeg føler det ofte sånn, men ikke så ille som deg. spesielt når jeg reiser meg opp. det går helt rundt for meg, og jeg mister delvis synet. tror dette kan være pga det lave blodtrykket mitt.

Skrevet

Tusen takk for masse svar=)

Har regnet med at det var pga blodtrykket men er jo greit å høre med andre også =) skal huske på de pastillene og prøve d ut=)

Skrevet

Hadde det samme. Ble mye bedre da jeg begynte å drikke mere vann og ta jern - tilskudd :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...