Gå til innhold

Regelmessige kynnere hele natta... og nå ingenting!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh, nå er jeg litt sur. Siden i går kveld har jeg hatt sterke kynnere hvert 10.minutt. Har nesten ikke sovet i natt, men regnet liksom med at dette kom til å ende med rier. Men fra tidlig på morgenen i dag: ingenting, bare noen kynnere i ny og ne... Åh, er så skuffet, trøtt og sliten :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe slitsomt!! Har hatt det sånn i over en uke nå, hver eneste kveld og natt så har jeg vonde regelmessige tak, for så og dabbe av utover morgenkvisten! Vi får bare holde ut og håpe på at det blir baby på oss snart;)

Skrevet

En hel uke??? Ånei! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet og slutte å håpe så fælt... blir jo så lei av å vente...

Lykke til!!

Skrevet

å nei!! Det var ikke meningen og være negativ, måtte bare få ut min egen frustrasjon!!

Tror ikke det er vanlig og gå rundt med det i en evighet heller,for de fleste så begynner jo fødselen med kynnere som går over i rier;)

Ta deg en lang gåtur i raskt tempo, på denne måte kommer barnet lengre ned i bekkenet, så skal du se at kynnerene også tar seg opp!:)

Du har hvertfall gode tegn på at det umulig kan være så lenge igjen!

Når har du termin?

Skrevet

Neida, men det er nok like greit å være realistisk :-)

Jeg har fortsatt 4 dager til termin, men har hatt kynnere i mange måneder, bare aldri regelmessige...

Har tenkt en del på å gå tur, har bare problemer med å gå pga bekken. Men vurderer å bite tenna sammen og bare gjøre det :-)

Skrevet

Slik har jeg hatt det de siste 3 ukene. Er veldig sliten nå.....

Skrevet

Melder meg inn i klubben - har iløpet av siste 1,5 uker hatt tre netter der jeg har tatt tiden og vært sikker på at jada, her er vi igang- men neida.... når morran kommer er det plutselig rolig. Nå har jeg resignert. Baby kommer aldri ut. sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...