uuups:) Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 til å IKKE ringe bf å be på mine knær om å prøve litt til. JEg vet jo det ikke fungerer og at det er det beste! Men har bare lyst å ringe ham.... ÅHHHHHH. Blir visst mye syting fra meg fremover! Vet at dere alle har vært i samme situasjon. Er bare så fortvilet og lei meg! Tenker på stakkar uskyldige sønnen min som ikke fortjener dette i det hele tatt!!!! *sytesytesytesytesyte*
Snuppa! Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Det beste er nok å vente å se hva som skjer. Ingen syns desperate damer/mannfolk er noe særlig,hehe Og sønnen din er jeg helt sikker på har det kjempefint sammen med mammaen sin,det er jo bedre å ha to lykkelige foreldre på hver sin kant,enn to ulykkelige foreldre sammen. Vet at den første tida er kjempetung. Mange klemmer fra meg!
uuups:) Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Nei synes ikke noe om desperate mann/kvinnfolk jeg heller! (hehe)Og har på ingen måte lyst å bli sammen med ham igjen egentlig! Så det er nok ikke vitts å vente på det heller! Jeg vet vi aldri blir sammen igjen, og det er ikke det jeg vil! Er bare redd og fortvilet! Bare masse følelser som gjør meg helt koko om du skjønner;) Han har skrevet to meldinger og ringt en gang, jeg har ikke svart. (har bedt han ikke ta kontakt nå i begynnelsn så lenge det ikke gjelder sønnen vår og praktiske ting) Men det er jammen ikke lett å holde seg!
Snuppa! Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Skjønner det,er kjempevanskelig. Det beste tipset jeg kan gi deg er å være hyggelig og imøtekommende med han. Er utrolig viktig å ha en god tone seg i mellom syns jeg. Er så utrolig lett å begynne å krangle og hakke på hverandre i en sånn situasjon. Lykke til
uuups:) Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 Det er jammen vanskelig ja! Takk for tips! Jeg og tror det er viktig å ha en god tone, derfor tror jeg vi må vente litt med å snakke med hverandre til det har roet seg litt! Vi bare krangler hele tiden. Tror vi begge trenger tid på å la avgjørelsen synke litt inn! Så kan vi snakke praktiske ting!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå