Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Han blir altså 40 ,og jeg har lyst å holde en liten tale for han. Men, jeg vil ikke at det skal høres ut som en bryllupstale, ei heller en begravelsestale, hvis dere skjønner ??? Hjelp, hva skriver jeg ????
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Noen stikkord om hvordan han er som person,hva han driver med?
Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Uff, kan ikke hjelpe deg. Er elendig på taler... Ville bare si lenge siden sist ;-)
Mrs. Bouquet Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 " Nå som du er blitt 40 år, din gamling, må jeg bare få si at livet sammen med deg er fantastisk! " Tusen takk fra Teflonhjernen
Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Hei Spetakkel Ja, en stund siden sist- jeg er blitt hektet på Facebook, så det er nok der jeg tilbringer det meste av tiden nå Dumper bare inn her da jeg trenger hjelp Håper alt er bra med deg og guttene dine
Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Ok =) Vil du ha meg på Facebook da? *Desperat viggo venneløs*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå