Pærefrø Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Var på dansegalla i går, kjempe gøy, dansa og koste oss Barnevakten tok ungene på morran i dag, utrolig digg. Så ringer tlf min kvart over ti....det er pappa.... Tar tlf selfølgelig, og pappa lurer da på om vi har noen små klatt regninger som skulle ha vært betalt....joda sier jeg, det ligger et par på vent.... Ja, sier han, du skjønner jeg sitter på nettbanken, skal jeg overføre litt til deg eller? Tja, sier jeg, jeg sier jo ikke nei takk.... Okei, da fører jeg over litt da, sier han.... Fører bare over 10 000 til deg jeg.... så betaler du de regningene, og så kjøper du noe til deg selv.... Gjett om jeg holdt på å dette i gulvet(ja jeg hadde reist meg opp da) FOR EN HERLIG DAG Å VÅKNE PÅ Ha en god dag alle sammen
luckypus Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Så flott av din far da....håper du vet å sette pris på han, for det der er ikke vanlig oppførsel , for å si det sånn...hehe... er nok mange som skulle vært i dine sko.... Ta godt vare på pappa`n din du... Og det må jo være en perfekt helg :-))))
Pærefrø Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Han er bare helt utrolig Han ringer meg støtt å lurer på om jeg trenger noe til ungene. Han bor langt unna da, så han ser ikke ungene mer enn et par ganger i året... Skal få ungene til å lage noe til han som takk, det vet jeg at han setter pris på
Snuppa! Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Ja,det må jeg si Foe en utrolig snill pappa du har! Ta godt vare på han ja!
luckypus Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 da forstår jeg litt han også, hvorfor han har behov for å gjøre sånn.Ser dere jo ikke så ofte da... Han blir sikkert kjempeglad, om han får noe fra barna... snill pappa du har...han tenker sikkert mye på dere...
Diva Muffin Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Argh, hvorfor er ikke jeg så inn i hampen bortskjemt?!? Litt bortskjemt er jeg, selv om det er ikke er 10000 på konto: jeg har nettopp stått opp, og sitter og spiser kjeks til frokost. Utrolig deilig å få sove så lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå