Smulen&Skalken Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 På fredag får vi en liten valp. Den skal hete Hilda. Jeg gleder meg så masse. Har en hund fra før også. Så nå blir det liv etterhvert! Vi bestilte den hunden her, for at vi skulle ha noe å gjøre sammen. Driver med agility og lydihets konkuranser med den andre hunden. Skulle ha denne slik at vi ikke tenkte så mye på det med baby.. Og seff da jeg bare tenkte valp, valp, valp, ble jeg gravid. hehe Andre som har hund her?
vinterbarn Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hei! Å så koselig. Vi fikk oss hund i april i år. Har trenet en del lydighet for å gå konkuranse senere. Vi hadde hatt hunden en måned og vips så var jeg gravid. Vi ventet lenge på hunden vår for første parring gikk ikke. Vi ville ha en svart schæfer og da hadde vi ikke så mange alternativer, disse er ganske sjeldne hunder (altså i denne fargen). Vi hadde en slik hun i 13 år og det var så fælt å miste han, så vi bestemte oss for at vi ikke skulle ha flere hunder, men så etter 2 år kom svanet så sterkt at vi bestemte oss for ny hund. Hun heter Nita og er 7 månder. Hun er kommet i puperteten og har en del rampestreker for seg, men det går heldigvis over etterhvert. Vi trener også en del spor og rundering med henne. Her for en liten stund siden da vi var på tur begynte hun å grave ned i en grøft og der fant hun et politivåpen, så søktreningen har gjort henne til en oppservang hund. Hun har også funnet en pengebok. Både eier av pengebok og politiet bel kjempe glad når de fikk igjen det de hadde mistet. Dere må ha lykke til med valpen! Det blir en koselig tid for dere fremover
Smulen&Skalken Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 så artig Vi gikk lydighetskonkuranse med den andre hunden vår for 3 uker siden. For første gang. Hun kom på andre plass og tok sølvmerke! Hun var kjempe flink. I utgangspunktet gikk vi for bronsemerke. Hvor er det du holder til? Vi holder til i hedmark.
Lille Bell Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Så koselig. Gratulerer både med hvalp og graviditet. Vi har en Rottweiler på 5 år og ei datter på seks uker. Fasinerende å se store hunden trakke forsiktig rund babyen.
vinterbarn Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Hei igjen! Gratulerer så mye med sølvmerke! Jeg gikk også lydighet med forrige hund, det er kjempe gøy. Vi bor i nordland, ca 6 mil fra Bodø. Kjempe gøy med hund og så er det så mye selskap i dem.
Mitzy Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Vi har 9. Driver kennel da. Og mye utstillinger. Men spørs om ikke samboer får ta over stillinga nærmere jul for kan bli vansklig med magen etterhvert. Men får jo tatt over senere igjen:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 gratulerer med både valp og baby i magen.. har selv ei rottweilertispe på 1 1/2 år, ville aldri vært foruten henne=)
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Hva slags rase driver du med mitzy? Vi har også kennel, men har bare 3 cavalier frøkner til nå, får vente å se etter hvert om det blir flere.
Smulen&Skalken Skrevet 30. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2007 Så langt unna ja Kommer til å bli liv i heimen. Er jo litt spesielt også da, for vi har Border Collie fra før. Og den valpen her er en Dverg pinscher
Mitzy Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 Vi driver med sankt bernhard og japansk spisshund. Har bare hatt ett sankt bernhardskull da og kanskje ha ett på Japanertispa hvis hun har tatt seg. Driver ikke stort, mest utstilling:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå