Gå til innhold

middag i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmmmm, det hørtes godt ut. Her blir det quiche og salat. Med masse ost og masse gode grønnsaker. Og oliven... mmmmm.

Skrevet

Etter ønske fra min samboer, som ikkje kan få nok av denne retten, blir det kotelettgryte. Steker koteletter sammen med løk, sopp og paprika. Koker dette i fløte og div krydder en god stund. Ris til.

Skrevet

Skjønner ikke helt det med å starte middagstråd klokka elleve om morningen jeg altså! men men.. skal på middag til mamma i dag, så aner ikke hva vi skal ha..

Skrevet

siden det er søndag hvet man vel gjerne hva man skal ha.la vær å svar da vel.hvis du syns det er så dumt.ikke verre enn det

Skrevet

Faktisk ikkje så dumt å starte middagstråden tidlig, for da kan de som ikkje orke å komme på nokka sjøl få litt sårt trengt inspirasjon.

Skrevet

Det er vel ikke akkuratt bare søndager dette går over. Og sier ikke at det er en dum tråd, men bare det at den settes i gang så tidlig bestandig. Og det skjønner jeg ikke helt. Har jo til og med sett denne typen tråd ligge ut klokka haøv ti på morningen. Må le litt jeg da.. hehe..

Skrevet

Rådyrlår med poteter,grønnsaker og god,hjemmelaget viltsaus. Nam!!!

Skrevet

Her blir det biff, med stekte poteter, kokt brokoli og bærne:) Og ikke minst iskald cola:)

Skrevet

Hei:o)

Her blir det norska tradisjonell sodd, poteter og gullrot med mors flatbrød:o) nam nam

Skrevet

Foreldrene mine har passet gullgutten vår ihelga.

Idag kommer de hjem med han, og mamma skal ta med fårikål til meg.

Skrevet

Vi skal ha fersk suppe og kjøtt med sursøtsaus.

Skrevet

hjemmelaget lapskaus. bør vel kanskje sette i gang snart, men formen ikke så bra i dag............

Skrevet

Saltfisk , bacon og hjemmelaget potetstappe. :)

Riskrem til desert

Skrevet

Yngstemann har bestillt stekt medisterpølse med poteter og brokkoli, så da blir det som bestillt:-)

Skrevet

tror det blir wok her i dag gitt...

Skrevet

I dag blir det svinekotteletter med surkål, rosenkål, grønnsaker og nypotet..........

Vann i munnen allerede :-)

Skrevet

Rester fra ribbe-middagen vår i går :o)...

Skrevet

skal til svigers på middag. så vet ikke hva som blir servert men godt blir det i allefall:) God middag:)

Skrevet

Stekt, panert seifilet med kokte poteter, gulrøtter, og kålstuing med bacondryss, og remulade :o)

Skrevet

Idag skal vi ut å spise =) Det blir deilig! Blir nok en saftig biff på meg tenker jeg... Mmmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...