Gå til innhold

hvor mange plagg har dere kjøpt i str 56 til babyen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:-)

jeg har ca 7 bodyer,2 strømpebukser,3 pysjamaser,4 sokkepar,2 luer...

Skrevet

Jeg har kjøpt aaaalt for masse av det!

Skrevet

Jeg har kjøpt/arvet 14 bodyer, 5 bukser, 2 gensere og 2 pysjer, også har vi noen strømpebukser som jeg tror er str. 56, de er også arvet så jeg vet ikke 100% sikkert :)

Har arvet det meste da, tror jeg har kjøpt 2 bodyer og den ene buksa selv ;)

Er greit med kusiner som er 1 1/2 år eldre enn lillingen vår ;)

Skrevet

Jeg kjøpte ikke så mye i str. 56...og det er jeg glad for, for fikk bare så vidt brukt det likevel.....!

Jeg fikk en jente på 4470 gram og 52 cm.

Skrevet

jeg har 2 hele sett ,en hel dress (inne dress) og 2 strømpebukser:)

Skrevet

Jeg har noen bodyer i str. 50 og noen i str. 56. De i str. 50 fra H&M er omtrent like store som de i str. 56 fra andre butikker. Tror jeg kjøper resten i størrelse 62 eller noe sånt.

Noen sier at man ikke får brukt det i str. 50-56 mens andre sier at de måtte ut for å kjøpe mer. Det er jo ikke så godt å vite på forhånd, så jeg har kjøpt inn litt.

Skrevet

Jeg har ikke brukt str 56 i mer enn en uke eller to til mine gutter (begge 53 cm lange,og ca 4 kg), så jeg mener å ha nok med 4-6 stk bodyer. Buksene brukte vi lenger, men man får så mye gaver, at jeg ville ikke ha kjøpt mer enn 4-6 stk av de heller. Ta med bommullssokker på sykehuset, det er mitt tips! Hvis babyen har sokker på, så skriker de mindre når en skifter på dem! Det er i alle fall den erfaringen jeg og flere sitter igjen med :-)

Mine gutter var også så store at vi brukte NewbornBleier kun i en uke! :-)

Lykke til :-)

Vestlandet

Skrevet

14 bodyer??wow!!det var jo en del,men bra en er forberedt,hehe:-)

ja en bukse å en jakke og kom jeg på...et hentesett som jeg skal ha på føden..ellers så har jeg litt i 62...ikke noe i 68-71..men det får en vel ta etter hvert:-P

noe mer folk tenker på?...har 3 dresser da til å ha i vognen + en pose som er hender på..

Skrevet

Nå har jeg ikke KJØPT 14 bodyer da ;)

men jeg har altså fått tilsendt det søsteren min har brukt til sine jenter (dvs det som ikke var rosa, siden jeg venter gutt ;) )

Og de tar jo ikke akkurat stor plass, så da tar jeg gjerne i mot jeg... Har ei venninne som omtrent måtte skifte på ungen 5 ganger om dagen (gulpet omtrent hele tida stakkar) og da er det lite å ha 4-5 bodyer ;) Men så kommer det an på hva man forventer at andre skal kjøpe i gaver da....

Har ikke kjøpt noe "uteklær"/dresser til vogna enda jeg, det venter jeg med til jeg ser hvor stor ungen er, har arvet en dress i str. 50 og en i 62, så vet ikke om vi trenger noe i str. 56 en gang...

Hentesettet mitt har mamman min strikket - og jeg brukte det selv for 22 år siden ;)

Skrevet

jeg har fått tanten min til å strikke hentesettet..det er så nydelig!!!

vil bare babyen skal komme ut snart...

er lei..hvor mange dager har du igjen?

Skrevet

Til Ioren og OddBob. Så utrolig gøy at du skal bruke det samme hentesettet som du selv brukte :-) Har selv ganske så mye tøy i str 50 og 56, men har som det arvet også "måtte" jeg jo bare kjøpe litt selv. Er jo litt gøy å ha klær som passer i starten, da, så ikke alt er kjempestort. Gleder meg vilt til å kle på prinsessa mi :-)

Skrevet

16 bodyer, 13 bukser, 8 pysjer, 4 dresser, 8 gensere, 6 luer, votter, 15 par sokker, 8 strømpebukser, 4 kjoler,

og sikkert litt til som jeg ikke husker i farten....

Skrevet

ååå, jeg vil også kjøpe kjoler...

Meen, det spørs om gutten vil synes det er no stas ;)

Neste gang kanskje ;)

Skrevet

Jg har fått låne en del av ei veninne og arvet en del av tante! Ikke telt men har mer enn nok, d er jg sikker på... Full skuff m noe 50 og mest 56 og en skuff m 62 og 68 har oxo en del 74 og 80 klær...

D som jg kommer til å mangle tenkte jg å ønske meg til jul bla en større vinterdress trengs og sikkert mer...

Skrevet

nesten ingenting bare noen bodyer...å en dress...som jeg lurer på om skal bytte til 62 :)vet ikke hvilke kjønn jeg får heller,,så må vente med å handle mere....har nesten bare hvitt,,gult,litt grønn å brun...

Skrevet

jeg har 18 dager igejn men håper han kommer ut før;-)..

Skrevet

du hadde mye da:-)

jeg og skal ha noe i 68 og 74...men skal bestille i blad mye..venter til babyen kommer...eller...hmm..kansje jeg skulle bare bestillt nå..

Skrevet

sikkert 8-10 bodyer

6 sparkebukser

5 vanlige kosebukser

2 sett

sokker,luer

ytterdress

5 pysjamaser

2 ullsett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...