Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Noen som har denne? Fornøyde? Ikke fornøyde? Vi har funnet denne stolen i nøyaktig samme stofftrekk som izi combi'en til snuppa, og siden vi er litt jålete syns vi det hadde vært fint å ha like trekk ;oP Trekket forsvinner i 2008, så vi må i så fall kjøpe nå før det ikke produseres mer. Sto til 1499,-.
Nettelita og 2 prinser Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 ka trekk d er då? setet er ok, men eg skal selge mitt no pga det er altfor tungt..
Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 vi har dette setet.. har vært kjempe fornøyd med det. litt i tyngste laget,men jo tyngre jo mer stabilt og sikkert er det. har nettopp solgt det,og gådd over til combien. izi sleepen er litt smal i overdelen(over skuldrene) men lillemann var 7 mnd da vi måtte skifte det ut.. og han er stor,så men kan jo ha det en god stund..
Mrs. Bouquet Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Det negative jeg hører om det er vekten. Syntes selv det var for tungt i forhold til graco og maxi coosi, men det er uten tvil et peneste.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Hvor stor var han da? Ja, vet det er litt tyngre enn de andre merkene... Hadde acta med base forrige gang, og det var jo så enkelt!
Nicita73 Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Det er kjempetungt, orket å ta det ut av bilen de to første mnd., siden har det stått i bilen og ikke fått kommet til sin rett. Vil ikke anbefale det.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 hvis det var meg du spurte,så var han 71cm lang og 9,1 kg.. men nå er det jo kommet base til izi sleepen.. =) kjempegreier det da.. men det er jo kjempelett og montere med bare beltet også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå