Adela Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg og sønnen min er ganske nyinnflyttet her og jeg ønsker å utvide bekjentskapskretsen vår litt. Derfor tenkte jeg han kunne begynne på en form for aktivitet , dans, idrett eller noe slikt. Han er 4 år. Har prøvd å google litt på nettet uten å bli særlig klok på hva som finnes av tilbud her. Noen som har noen tips?
Loyloy Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jeg er fra Sarpsborg,men bor i københavn og regner meg som Bergenser... Redd det ikke er de helt store tilbudene i Sarp.. Men Badeland på quality såklart, er jo et smart sted for å bli kjent med andre foreldre med barn... Ellers kan jeg tenke meg det enkleste er å skaffe seg en barnevakt og gå på byen... Og selvfølgelig; ta med deg småtten og gå på ishockey kamp i amfi'n... Der er det alltid både store og små....
Loyloy Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Glemte å nevne at de har en sånn "Barnas gård" på museet. Der også pleier det å være litt småbarnsforeldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå