SuperMoM*to jenter* Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hei alle sammen:) jeg har ei jente på 9mnd! og så planlegger vi å prøve oss på nr2 til sommeren:D jeg gleder meg så UFATTELIG:P at jeg joiner dere her:P har jo vært gravid før, så jeg kan hjelpe hvis noen lurer på noe:) Men jeg lurer på om det er noen her som sliter med uregelmessig mens? da mener jeg med måneder imellom..kan en da gå til lege før det har gått ett år som prøvere? hvordan gjør dere dette? litt tullete spørsmål kanskje..men håper på svar da:)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hei! Ja, det kan du jo selvfølgelig gjøre. Det finnes medisiner for å stabilisere mensen, og når en går på de skal en ikke prøve å bli gravid, så det hadde jo passet bra å gjort det før sommeren. Men det finnes jo andre ting en kan gjøre også, som akupunktur. Jeg har lest mange tråder med jenter som har vært veldig fornøyd med å gå til akupunktur her inne, og jeg går selv. Nettopp startet da, men jeg merker endringer på mens/syklus kun på andre syklusen etter jeg startet på aku. Lykke til med prøvinga da! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå