Gå til innhold

Dere som har alle besteforeldrene i samme by:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det på julaften?

Er dere litt hos alle?

Lurer litt på hvordan vi skal gjøre det... Blir mye kjøring frem og tilbake hvis vi skal være litt her og litt der, men så lenge de bor så nært (20 min unna hverandre) så burde jo alle få litt besøk kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julaften, annenhvert år hos mine og hans foreldre

1. juledag, min mormor

2. juledag, hjemme

Julaften skal være kos og hygge, ikke stress og mas er min mening :-)

Skrevet

Vi feirer jul hjemme hos oss selv og ber besteforeldrene hit. Mamma og pappa har vært her å spist middag, mens foreldrene hans har laget middag selv og heller tatt turen innom senere på kvelden. Har hatt 2 julefeiringer siden lillegutt ble født og det har vært så koselig å laget til jul selv. Lettere for dem å ta med seg gavene og komme enn at vi skal dra med oss haugen med pakker. Blir bare stress.

Skrevet

Besteforeldrene bor ca 2,5 mil herfra og de bor 1 mil ca fra hverandre, men vi feirer jul hjemme. Blir alt for mye stress og dra med 3 unger og alle pakker og utsyr (reisesenger, madrasser osv osv). Har det koselig hjemme sammen. :) Er forøvrig hos svigers på lille julaften og hos mine foreldre i romjulen en gang.

Skrevet

Tredje hvert år (skilte foreldre begge vi to). Min mor ene året, min far andre året, hans mor tredje året. Hans far er hvert år andre juledag.

Men så er det andre forpliktelser hos min mor som er gift på nytt med en som har barn, og de har dem annet hvert år, og min bror vil gjerne være med min mor, så... Ikke alltid det klaffer, og da er vi gjerne alene hjemme. Eller sammen med søsken og deres barn, eller alle sammen. Mye kaos, egentlig, når jeg forklarer det her ;-)

Skrevet

Har bare hatt 1 jul med junior da.. I fjor var vi hos svigers på julaften, og hos mamma og pappa på 1.dag..

Iår skal vi mest sannsynlig feire julaften 1.dag pga jeg jobber kvelden på julaften.. Da skal mamma og pappa, bror og svigerinne hit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...