Stor gutt! Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Venter og venter, har ellers helt regelmessig syklus. Med førstemann testet jeg positivt før ikm, men kan hcg-nivået være for lavt til å gi utslag denne gangen? Synes jeg kjenner igjen graviditetssymptomer fra forrige gang, men jeg har innbilt meg ting før Andre?
Linnsi_79 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hei, akkurat samme med meg. IKM torsdag. Testet negativt fred, men da ikke med mrgurin. Har alle slags symptomer, og fortsatt ingen tegn til mens. Tenker å teste i mrgtidlig, men har egentlig lyst til å vente noen dager til for å se om TR dukker opp. Er så spent!
Duo-yoghurt Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hei du! Vi er i nesten samme situasjon... men jeg er bare tre dager over ikm! Men greia er den at det skulle være jævlig merkelig om jeg er gravid.. for jeg har hatt urinveisinfeksjon, som varte en stund. Greide da ikke å ha sex. så vi hadde sex kanskje opptil en uke før eggløsning, og så hadde vi ikke sex igjen før lenge etter eggløsning Jeg har i tillegg TSH hormonet i ulaget, noe som kan være med på å gjøre det vanskelig å bli gravid. jeg har ikke begynt behandling for subklinisk hypotyreose enda... så jeg skjønner ikke no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå