Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Er 3uker siden jeg fødte på mandagen og vi har begynt og tenke på sex igjen. Jeg er litt skeptisk til det mens min samboer er helt klar for sex igjen. Når hadde dere sex igjen etter fødselen og hvordan gikk det?
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 etter en uke..gikk strålende...men så hadde jeg ks da...
Nusseline♀♀♂ Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Ca 2 uker etter nr 1 og 2 som var vaginal fødsel. Hadde akutt ks med siste og da gikk det 2 mnd, var skikkelig mørbanket og sliten. Dere må huske kondom da frem til 6 uker etter.
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Tror vi prøvde etter 6 uker siden jeg også brakk halebeinet og ikke viste helt hvordan jeg skulle ligge,for det var så ømt,men fy de var vondt ikke pga halebeinet,men kjentes ut som om jeg var grodd igjen,prøvde etter ei uke igjen like vondt,og så 5 dager og da prøvde vi at han skulle presse seg inn fordi om det virket som om noe stengte,klarte litt lenger en de andre gangene men ikke helt,var ganske fortvila og tenkte at vi aldri kom til og ha sex igjen,prøvde igjen etter noen dager han prøvde og skyve seg forsiktig lenger inn og så stoppe og vente litt og prøvde litt til og litt til og vi klarte det til slutt,men det var som om han måtte brøyte ny vei,og det var slik de første 3-4 gangene var vondt men så fort han var helt inne i meg så var det helt ok,og vi kunne øke tempoet,hadde trodd jeg ikke klarte annet en at han bare måtte stappe den inn og så jør det om igjen,at vi ikke kunne fullfør det men det gikk fint... Uff blir mange rare detaljer og forklaringer her...men det var jo slik det var:) Var også klar etter 2 uker,men prøvde ikke pga halebeinet og vet nå at om man føler seg klar så er det ikke sikkert det går bra likevell... Lykke til:)
Fire småtroll Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Blødde i 6 uker jeg så vi prøvde ikke før etter ca 7 uker, men det gikk kjempefint, var ikke vondt i det hele tatt! Men føltes litt sårt og kom noen dråper blod etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå