jula&maisen Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 mini sov nesten hele natta før, en pupp i halv 4 tiden kanskje og sto opp i 7 tiden. nå våkner hun kl 00, kl 03 og kl halv 5 ca. godtar smokk kanskje en av gangene. klarer å lure henne til å sove videre til ca 0630. hun sovner for kvelden ca kl 19. noen som har erfart at grøt hjelper? hun blir 4 mnd 04.okt.
jula&maisen Skrevet 30. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2007 ingen? glemte å si at det ikke kan være økedøgn, har pågått i nærmere 2 uker nå.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 ja... grøt på kvelden er tyngre i magen og gir henne mer å sove på.. prøv det du begynte med maisgrøten,begynte ikke forsiktig her,gidde en porsjon med engang.. han spiste og koste seg,og sov myye lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå